Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 30., csütörtök

Áprilisi kedvencek

Eljött április utolsó napja, így következzen a kedvencek sorozat következő része. :)


Most viszonylag sok kedvencem lett ebben a hónapban, illetve van egy visszatérő is, amit már a márciusi bejegyzésben is bemutattam. :) Lássuk is akkor őket:


Palmolive Oriental Beatuy habfürdő
Karácsonyra kaptam ezt a habfürdőt, amit tusfürdőként használunk és nagyon szeretem, puha lesz utána a bőröm és finom illata van. 


Spirit of Wild Roses parfüm 
Íme a visszatérő kedvenc, amit még mindig nagyon szeretek, elég tartós, jó ára van és az illata.....ahhhh, számomra tökéletes. :) 


Essence All about Matt! mattító sminkalap
Kifutó termék volt, gondoltam 350-et megér, hogy kipróbáljam. Végül 3-at vettem, amiből 1-et nővéremnek adtam. Nagyon sajnálom, hogy nem vásároltam belőle vagy 10-et, mert számomra nagyon beválik, tovább marad matt az arcbőröm, és jobban bírja a púder is rajta. 


Essence Stay All Day korrektor
A Glamour napok alkalmával vásároltam meg 25% kedvezménnyel a 20-as Soft beige árnyalatban. Imádom!!!!!!A szem alatti karikáimra tökéletes és egész nap a helyén marad. 


Rimmel Stay Matte púder
Ezt a terméket is a Glamour napok alkalmával szereztem be 50% kedvezménnyel a 03-as Peach Glow árnyalatban. Annyi sok jót olvastam róla, hogy úgy döntöttem kipróbálom és nem csalódtam. Lekörözi a Catrice púderemet, 2-3 réteget is nyugodtan használhatok, mert nem lesz maszkos hatása, ráadásul egész szépen a helyén marad. Nem fed annyira erősen, de számomra pont jó. 


Miss Sporty Studio Colour Mono Eye Shadow
Általában akármiért is megyek be a Rossmannba, DM-be szét szoktam nézni a leértékelt darabok között, hátha találok valami kedvemre valót, ami olcsó és még nem nyúlkáltak mások bele. Sikerült kifognom egy Miss Sporty  108 Romance árnyalatú szemhéjpúdert, ami nagy kedvencem lett, pedig csak pár napja vásároltam. Szemhéjalappal nagyon tartós, természetes szín, és 149Ft-ért vétek lett volna otthagyni. 


For Your Beauty szemöldökfésű
Soha nem gondoltam arra, hogy nekem ilyenre szükségem lesz, de kíváncsiságból megvettem 299Ft-ért, azóta viszont nincs olyan nap,hogy ne használnám. Szépen el tudom vele rendezgetni a szemöldököm, így könnyebb utána a szemöldökformázó porral dolgozni. Nem is értem, hogy miért nem vettem meg hamarabb. :D 

Ennyi lett volna ez  a bejegyzés mára! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése