Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 10., péntek

Ebay mánia | Pénztárcák

Már jó régen jelentkeztem ebay-es poszttal, úgyhogy itt volt már az ideje az újabb adagnak! :)


Régóta szeretnék már egy új pénztárcát, de valahogy sosem jutottam el odáig, hogy vásároljak/ rendeljek. Most viszont olyan szépségeket találtam, hogy legszívesebben az összeset megvenném. Ideje is lenne betárazni már valami szép, nőies darabra, mert jelenleg két Nici márkájú báránykás pénztárcát használok, és hát na, mégiscsak 24 vagyok már. :D  Nem akarom tovább ragozni a dolgot, így hát következzen 12 pénztárca, amelyek nagyon megdobogtatták a szívemet. ( Némelyik olyan nagy, hogy egy kisebb kézi táskának is tekinthető, illetve akadt olyan is, amely kevés pénz, több irat tárolására alkalmas.) Lássuk is akkor őket:


US $ 16.56
Rögtön belenyúltam egy ~4600Ft-os pénztárcába, ami egyszerűen gyönyörű. Lila és menta színekben lehet kapni, Rengeteg zsebe van és nem is tudok többet fűzni hozzá, ez a KELL kategória. :D


C $ 1.06
Hirtelen nagyot ugrunk az ár tekintetében. Ez egy nagyon kis egyszerű pénztárca,de szerintem inkább neszeszer, vagy igazából nem is tudom mi. :D Úgy éreztem,hogy ezt mindenképpen ki kell ide tennem, mert a mintája nagyon-nagyon-nagyon tetszik. Ráadásul ~260Ft nem pénz érte.


US $ 17.90
Ismét egy közel 5000Ft-os darabot mutatnék, ami szintén egy nagyon ütős darab szerintem. Rengeteg zsebe van ennek is, de hát nem is csoda, hiszen elég nagy méretű. Nem is tudok mit hozzáfűzni, beleszerettem. :)


AU $ 3.98
Na ez szerintem pont nekem való, mert annyi mindent tárolok a táskámban, hogy egy nagyobb darab (sajnos) nehezen férne már be. Már barátnőm rendelt ilyet görögdinnye színben, és élőben is ilyen szép. Pozitívuma még,hogy legalább kistáskákban is elfér. :)


US $ 7.99
Ezt a szépséget inkább kistáskaként mutatják a képek, de simán pénztárcának is megfelel. Persze csak akkor, ha óriás méretű táskánk van hozzá ;) A színkombinációja nagyon tetszik, főleg a fehér alapon fekete szegélyes, annyira elegáns így.


US $ 7.99
Ez a darab egyszerűen gyönyörű....nem is tudok mást mondani rá. A rózsaszín az arannyal telitalálat. Igazából ez is már inkább clutch-nak tekinthető, de pénztárcaként is használható.


US $ 8.99
Hát ez az egyik fő kedvencem, mert imádom a nonfiguratív- virágos mintás dolgokat, és ez a pénztárca mindegyik színben tökéletes. Ha lenne pénzem, akkor etaz összes megrendelném!


GBP 9.29
Ez is olyan pénztárca, aminek egyetlen hibája van: hogy nem az enyém! :D


US $ 6.78
Kicsi pénztárca, amibe nem fér el túl sok minden, de annyira különleges ezzel a leveles zárókával. 5 féle színben lehet egyébként kapni, a többit is érdemes meglesni. :)


GBP 3.99
Nagyon jól néz ki a fekete szívecskés pénztárcán a rózsaszín masni, az fogott meg a legjobban. Egyébként elég sok mident lehet benne tárolni, és több színben is kapható. :)


AU $ 9.99
Ismét kezd divatba jönni a virágminta, így nem hagyhattam ki ezt a pénztárcát. Egyszerű és nem túl csicsás a mintája. Valaki igazán meglephetne vele :)


AU $ 9.99
A végére hagytam ezt a cicás übercuki darabot. Hát én ezért nagyon odavagyok. Nagyon jó a színösszeállítása, a pöttyök, a cicafigurák......jajj de beleszerettem ebbe (is)!!!!!!! :) Cicaimádóknak kötelező darab.

Még tudtam volna rengeteg pénztárcát mutatni, de akkor valószínűleg sose jutottam volna a bejegyzés végére. :)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése