Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 5., vasárnap

Egy kis ünnepi bejegyzés

Először is Kellemes Húsvéti Ünnepeket szeretnék kívánni Mindenkinek! Másodszor pedig érkezzen egy kis képes beszámoló az én Húsvétomról. :)


Még kiskoromban nagyon élt a mi családunkban az a hagyomány(illetve a faluban is), hogy szépen felöltöztünk, anyáék elkészítették a húsvéti menüsort, majd pedig vártuk a locsolkodókat, akik szép számban meg is jelentek. Nem csak rokonok jöttek, hanem szomszédok, ismerősök stb. Ez viszont mára teljesen megváltozott. Vagy keresztszüleim és nővéremék látogatnak haza, vagy pedig elmegyünk kirándulni. 


Most itthon töltjük az ünnepet, vasárnap nővéremék jönnek haza, hétfőn pedig párom és a keresztszüleim unokatesómékkal. Amúgy sem lett volna kedvem kiruccanni, mert az idő nem annyira jó, ráadásul megfáztam. 



Azért a szokásos reggeli nem maradhatott el. :) Ja és sütemény nélkül sincsen Húsvét: most a Havas háztető lett elkészítve.


Az időjárás egész jó, bár hűvös szél fúj. Mondjuk még mindig jobb ez a napos-felhős-hideg idő, mint a nyirkos-esős. :)


Várjuk ám azt a pár locsolkodót is. :) Mondjuk egy Smarties nyulat én is elfogadnék. :) Na de mivel a blog téméja alapvetően smink és szépségápolás, ezért a mai egyszerű sminkemet is megmutatom.


Ezeket a termékeket használtam hozzá. Nem akartam nagyon erős, feltűnő sminket készíteni, mert amúgy itthon nem szoktam semmit sem használni. Még alapozót se tettem fel, csak egy kis korrektort, púdert és pirosítót,hogy legyen egy kis színem, a megfázástól eléggé fakó a bőröm most. Az Essence palettából a lilából tettem fel egy kicsit, majd megigazítottam a szemöldököm, vékony tusvonalat húztam a szemem szélére, majd árnyékoltam a Miss Sporty fekete szemhéjpúderével. Végül szempillaspiráloztam alul és felül is. A végeredmény pedig ez lett:



A szempillaspirálról majd hozok tesztet, mert érdemes pár szót szólni róla. :)

Ennyi lett volna ez a bejegyzés. Mégegyszer kívánok mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket sok-sok pihenéssel. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése