Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 2., csütörtök

Elfogytak 2.

Ismét elfogyott jó néhány termékem, úgyhogy elérkezett az idő a következő 'Elfogytak' bejegyzéshez.


Valamivel elégedett voltam, valamivel kevésbé, de egyikre se mondanám, hogy nagyon rossz.. Lássuk is akkor őket sorban, vajon melyek azok, amelyek voltak olyan jók, hogy akár újra is venném őket?


Kezdjük a dezodorokkal. A Nivea Invisible golyós deot még jó régen vettem, de most használtam el a maradékot is belőle. Szerettem, mert kellemes illata van, olyan niveás, ráadásul tényleg nem fogja meg a ruháimat, ami jó nagy pluszpontot jelent. Sajnos én izzadékonyabb vagyok az átlagnál, úgyhogy ez sem segít annyira, de az illata egész nap kitart. Az Axe Anarchy For Her illatát nagyon-nagyon szeretem, egész jól működik a hűvösebb, vagy nem annyira meleg időkben, de sajnos fogja a fekete ruháim, úgyhogy vigyáznom kell vele. Újravenném? Mindkettőt már újravásároltam, és ezután is így tennék.


Következzenek az arcravalók. A Nive Control Shine arckrémet tesómtól kaptam, most fogyott el nagyjából, de annyira nem voltam vele elégedett. Mattított nagyjából, az illata is kellemes, de a Balea mattító arckrémjét sokkal jobban szeretem és kb. féláron hozzá lehet jutni.  A Jimjams pórustisztító tapaszt már másodszorra vettem meg, de nem távolít el annyi miteszert, mint a CV márkájú társa, amit a Müllerben lehet venni. Újravenném? Nem igazán.


A következő egy elég vegyes csoport lett. A Dry száraz hajsampon tökéletes akkor, ha még egy nappal el akarom tolni a hajmosást. Olcsó, kb. 300Ft-ért lehet megvásárolni a Rossmannban. Ha kicsit túlzásba esik vele az ember, akkor nehéz eltüntetni a sötét hajból, de egyébként teljesen meg vagyok vele elégedve, teszi a dolgát. A Floren körömlakklemosóval sincs semmi problémám, bár a csillámos lakkokkal neki is meggyűlik a baja. A Dove Intimot már másodszorra vásároltam meg, kellemes az illata és jól habzik, nem tudom, hogy ér-e valamit, de elvagyok vele. Újravenném? Igen, mind a három terméket.


A Spirit of wild roses parfümről már írtam pár sort itt, és azóta már újra is vásároltam, mert nagyon tetszik még mindig az illata. Nem túl édes, se nem túl virágos, olyan pont jó, ráadásul egész tartós, és csak 999Ft még mindig a Dm-ben a 30ml kiszerelése. A Lovely Matt barna szemhéjtust is imádom, könnyű vele dolgozni, szép színe van, ráadásul tartós. Újravenném? Hát persze!


Végül pedig jöjjön az Avon Naturals juicy gránátalmás-mangós tusfürdője, amit még Karácsonyra kaptam.  Az illata nagyon finom, kellemesen habzik, úgyhogy semmi rosszat nem tudok írni róla. Újravenném?Igen.


Ennyi lett volna ez a bejegyzés. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése