Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 11., szombat

Glamour napi haul

Megérkeztem a Glamour napi szerzeményeimmel.


Amint a fotón is jól látható, egyáltalán nem estem túlzásba. Csütörtökön a Dm-be néztem el, ahol 50% kedvezménnyel vásároltam, majd pedig szombaton a Rossmannba tévedtem be, ott a kedvezmény mértéke 25% volt. Egyébként legszívesebben még a többi kuponom is felhasználtam volna a Dm-ben és Müllerben, de hát másra is kell a pénz, másfelől lebetegedtem és kedvem sincs utazgatni, majd pedig a tömeggel küzdeni az üzletekben. A Glamour napi wishlist-es bejegyzésemben említettem, hogy Rimmel körömlakkot, szemöldökformázót és az új kőpúderét is szerettem volna, de végül nem vettem meg egyiket se. De helyettük egy neszeszert és korrektort azért bedobtam a kosárba. :)


1. Essence neszeszer 750 Ft (kedvezménnyel 562 Ft)
2. Lovely fekete matt szemhéjtus 500 Ft (kedvezménnyel 375 Ft)
3. Essence Stay All Day hosszantartó korrektor 950 Ft (kedvezménnyel 712 Ft)


4. Nivea Pure&Natural tonik 1500 Ft ( kedvezménnyel 750 Ft)
5. Nivea Aqua Effect Refreshing arclemosó gél 1500 Ft (kedvezménnyel 750 Ft)
6. Rimmel Stay Matte púder 1300 Ft (kedvezménnyel 650 Ft)

És végül azért csak elmentünk a DM-be ma délután, ahol beváltottam a L'oreal 25%-os kupont egy micellás vízre. 

7. L'oreal Micellás víz 1400 Ft (kedvezménnyel 1050 Ft)


Összesen pontosan 7900Ft-ot fizettem volna, de a kedvezményeknek hála a vásárlás végösszege 4850 Ft lett. Meg vagyok elégedve magammal, mert legszívesebben egy csomó mindent vettem volna, főleg a Maybelline, Catrice és Rimmel állványok csábítottak. DE! Célirányosan mentem a drogériákban, úgyhogy büszke vagyok magamra! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése