Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 12., vasárnap

H&M | Outfit of the Day

Annyira kellemes idő van itt, ahogy kinyitottam a terasz ajtaját, hogy kedvet kaptam egy tavaszi szett összeállításához. 


A H&M kínálatából csemegéztem, ugyanis pár napja elindították a webáruházukat, ahonnan kényelmesen a szobánkban üldögélve megvásárolhatjuk a kedvenc ruhadarabjainkat, kiegészítőinket. Én inkább csak a táskák miatt szoktam betérni a H&M-be, illetve a leárazások idején, de a webshop böngészése során találtam azért 1-2 szép dolgot. Ezekből állítottam össze a mai outfit-et, ami egy ilyen szép tavaszi időben tökéletes választás lehet, ha az ember kirándulgat egy kicsit (persze nem túrára gondolok, hanem csak egy laza sétálgatásra:), vagy fagyizik egyet a városban stb. Kabátot direkt nem választottam, számomra tegnap is bőven elég volt a pulóver ahhoz, hogy kiugorjunk az élelmiszerboltba.

A felső nagyon jól kihasználható darab, mert elegáns ugyan a csipke miatt, de szerintem egy ilyen kis vászon topánkával (vagy akár sportcipővel) is megállja a helyét. A kardigán alapdarab egy nő szekrényében szerintem, mert tavasztól őszig simán hordható, ráadásul sportos és nőies öltözékekhez is bátran viselhető. A táska szerelem volt első látásra, nagyon szeretem a vállon átvethető darabokat. (De ezt lehet már említettem is régebben). Na meg sokkal kényelmesebb egy kis kiruccanáshoz egy ilyennel menni, mint mondjuk egy kézitáskával. 

Nadrágnak egy egyszerű szteccs farmert választottam, amin nincs semmi szaggatás, minta, úgy gondolom, hogy ez bőven elég ehhez az egyszerű szetthez. A fülbevaló kicsit nőiessé teszi az öltözéket, a napszemüveg pedig szükséges főleg úgy, hogy egyre több időre bújik elő a nap. Bár gyanítom, hogy nyáron ez a napszemüveg már nem védené a szemünket. 

Feltüntettem a termékek árait, illetve hozom mindegyik linkjét, hátha valakinek megtetszik valami, és akkor meg tudja nézni, hogy milyen színekben, illetve méretekben van még. 















Remélem aki idetéved, annak tetszett ez a kis vasárnapi szösszenetem. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése