Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 14., kedd

Haul | Turizni jó

Az elmúlt pár hétben jó néhány ruhadarabot vásároltam a turiban, erről jöjjön egy beszámoló.


Pár éve, amikor nővéremmel elmentem egy turkálóba, akkor kivert a víz: az emberek kotorásztak, lökték fel egymást, zsákot húztak maguk után....egyszerűen nem értettem, hogy ebbe mi a jó és rögtön ki is jöttem onnan. De ahogy változnak az idők, úgy én is változtam, és például a felsőim nagy része bizony turkálóból van.

A városunkban megtaláltam a megfelelő turit: 200-700Ft-ig lehet vásárolni, a héten többször hoznak délután új árut, ráadásul a gyakorlati helyemtől kb. 1 perc sétára van. Csoporttársaimmal van, hogy egy héten többször is benézünk. :) Szerintem egy használt ruháért reális a max. 700Ft, a Hádát már drágának találom ehhez képest. Na de nézzük is, hogy miket szereztem:


Atmosphere blézer, amely olyan, mintha rám öntötték volna. Bélelt, úgyhogy hűvösebb nyári estéken is fel fogom tudni venni. Nincsenek gombjai, csak amolyan felkapós darab. :)


Nem igazán szoktam ilyen romantikus kis felsőket hordani, de a csipke miatt egyszerűen nem tudtam otthagyni. :)


Hát ezt elég bénán fotóztam, de legalább így jól látszik, hogy ennek a H&M-es felsőnek a hátának egy része, illeve a válla csipkés. :)


Egyszerű fekete felső, de az ujja nagyon mutatós, ezért vettem meg. 


Elöl rövid, hátul hosszú felső, amit jelenleg itthon hordok, mert annyira kényelmes. :)


Okay márkájú vékony pulóver( vagy vastagabb felső), szintén a csipkeminta miatt vettem meg. Mily meglepő :D


Laza, barackszínű felső kis arany cipzárral. 


Egyszerű fehér felső mintával, a cipzár fogott meg benne, ami hátul a nyakánál található.


Három sálat is beszereztem, amelyek mindennap fele annyiba kerülnek, mint a többi ruhák.


Ebben a turiban nincsen próbafülke, ezért félve vásároltam meg ezt a Next farmert. Derekánál kicsit nagy, de övvel jó.


Végül egy sapit is szereztem nővérem kisfiának, ennek az árára tisztán emlékszem 250Ft volt. A mérete pedig pont jó volt, úgyhogy nagyon örültem ennek a kis cukiságnak. :) 

Egy dolgot sajnálok ebben a boltban, hogy táskát még nem sikerült találnom....de ami késik...... :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése