Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 24., péntek

Haul

Ma ismét egy kis haul bejegyzést hoztam.


Igaz,hogy nem is olyan rég voltak a Glamour napok, de a képen szereplő dolgok egy részét előtte, másik részét pedig ezen a héten vásároltam. Nagy részükre szükségem volt, úgyhogy nem impulzus vásárlás eredménye(Kivéve talán a ruhák+a csoki). Lássuk is akkor őket:


Ezt a pár apróságot a Rossmannban vettem. A kis fésűre(400Ft) szükségem volt, hogy mindig nálam legyen, ha a szél összekócolja a hajam. A szemöldök fésűt(300Ft) ma reggel már kipróbáltam, úgy érzem,hogy jó társam lesz a mindennapokban. Először vásároltam Garnier Mineral dezodort(~500Ft), de annyira nem vagyok vele megelégedve. Izzadásgátló hatása számomra semmi, ráadásul összefogja a fekete ruháim. A Rival de Loop Pure Skin arcpakolás(150Ft) felét már elhasználtam, de meg vagyok vele elégedve: szépen tisztít és bababőrt csinál, :)


Ezt a gyönyörű mintás fotóalbumot az egyik fotós üzletben vásároltam. 200db 10X15ös kép fér el benne. 2090Ft volt, ami szerintem nem rossz ár volt érte. :)


Sajnos a kedvenc barna topánkám elszakadt, így szerettem volna egy hasonlót vásárolni. Ezt a csipkés darabot kínaiban vásároltam, 2500Ft volt, ha jól rémlik.


Az inget és a kardigánt turiban találtam, 1400Ft-ba kerültek. Úgy örültem nekik, de amint hazaértem és felpróbáltam szembesülnöm kellett azzal, hogy egyik se jó rám. Az ing alját nem tudom begombolni a túl széles csípőm miatt, a kardigán pedig egyáltalán nem ér össze rajtam,ráadásul az ujjai is szűkek. Tesómnak vagy anyumnak fogom ajándékozni szerintem, remélem rájuk jók lesznek.


Másik csalódás a héten ez az F&F-es táska volt. 4690Ft-ért vásároltam, és odáig voltam érte: vászon, nagy pakolós, és örültem,hogy van nagy szíja is, nem csak kézitáskaként lehet hordani. Azonban ár első nap leszakadt a nagy szíja(vagyis letört). Így most ki kell valamit találni, hogy megjavíthassam. Azt gondoltam, hogy azért tartósabbra csinálják, mert nem is pakoltam annyira tele. 


Ez a Heidi csoki csak amolyan ráadás a bejegyzésben. Egyszerűen nem tudtuk tegnap este otthagyni a Sparban. :) 360Ft volt.


Ennyi lett volna ez a kis Haul poszt. Úgy érzem, hogy mostanában kezdek egyre tudatosabban vásárolni, bár azért becsúsznak még felesleges dolgok,de rajta vagyok az ügyön,hogy ez változzon :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése