Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 29., szerda

Limitált kiadás | Catrice Nude Purism

Egy kicsit eltűntem a tanulmányaim miatt, de most ismét itt vagyok egy új bejegyzéssel. :)


Több blogon láttam már, hogy hamarosan kapható lesz a Catrice limitált kiadású kollekciója, a Nude Purism. Gondoltam én is megmutatom a véleménnyemmel együtt, hogy milyen termékek érkeznek. Egyébként jövő héttől lehet megtalálni a Müller Drogériákban. A nude és pasztell színek nagyon hódítanak ebben az évben, így ezt szerette volna a Catrice is követni ezzel a kiadással. Na de nem is szaporítanám a szót, jöjjenek a termékek:




C01 Naked brown
C02 Taupe-less



C01 Barely Pink
C02 Silky Rose
C03 Delicate Rosewood
C04 Nearly Nude


Pure Shimmer Highlighter


C01 Taupe-less
C02 Barely Pink
C3 Pure blue
C04 Naked Brown

Vélemény: A körömlakkok egyáltalán nem jönnek át számomra, lehet ha látnám őket felkenve, akkor változna a véleményem. A highlighter nagyon szép, a mintázata mutatós, de én szinte soha nem használok ilyen terméket, úgyhogy a tavaly megvásárolt Rival de Loop márkájú highlighterem is jó lesz évekig. :D A rúzsok közül a Barely Pink fogott meg, de egyébként a többi szín is egész tetszetős. A két palettából a Taupe-less nevezetűt vásárolnám talán meg, de a kék helyett a másik paletta sötétebb barna árnyalatát pakolnám át, és akkor még tökéletesnek is mondanám. :D

Alapvetően nem fogott meg semmi, de minél többet néztem a képeket, annál jobban megtetszett 1-2 dolog. Lehet majd kiárusításon beszerzem őket(feltéve,ha lesz még belőlük)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése