Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 13., hétfő

Project 10 Pan

Sziasztok! Ma jöjjön egy bejegyzés a Project 10 Pan-ről. Aki esetleg még nem hallott róla és szeretné tudni, hogy mi is ez, olvasson tovább! :)


Több helyen találkoztam már ezzel  a projekttel és gondolkodtam is rajta, hogy nem lenne rossz belevágni, de mindig visszatáncoltam tőle. 

A lényege, hogy kiválasztunk 10 szépségápolási terméket, amit teljesen el kell használnunk. A csavar abban rejlik, hogy addig nem vásárolhatunk újakat, amíg mind a 10 el nem fogyott. 
Ezzel spórolhatunk is, másfelől pedig nem halmozunk fel sok mindent. Persze ezt lehet kombinálni, mondjuk csak 5 terméket választunk ki, vagy csak sminkcuccokra korlátozzuk le a projektet.

Sokáig gondolkodtam, hogy miket lehetne összeválogatni, végül találtam 10 terméket a fürdőszobában, amiket nagyon ritkán használok, így némelyik már 1-1,5 éve is ott áll a polcon. Időkorlátot is szeretnék felállítani, ami 2 hónap, tehát június 13-án ismét fogok egy bejegyzést írni arról, hogy éppen hol tartok. Még annyi változtatást azért engedélyeztem magamnak, hogy azért ha olyan termékem fogy el, ami nincs a három csoportban, akkor azt újra fogom venni. Pl.: tusfürdő vagy sampon.

Na de lássuk is, hogy miket választottam ki:

Test-és hajápolás


A testpermeteket nagyon szeretem, de inkább csak a tavaszi, nyári időszakban, úgyhogy most eljött az ideje annak, hogy többet használjam őket(illetve elhasználjam). A Syoss hővédőt és Dove hajbalzsamot már jó ideje nem vettem elő, pedig nem ártana, mert vasalom is a hajamat. Megpróbálom majd csak a hajvégeimre fújni őket, hátha így nem nehezíti el annyira a hajam, merthogy ezt utáltam a legjobban bennük.

Parfümök


Hát igen....itt a minőségi parfüm talán csak az Avon Little Black Dress, illetve a kis gömb formájú, ami nem tudom hogy mi, mert ajándékba kaptam csak így doboz nélkül. Szeretem őket, de nagyon erős az illatuk, én pedig inkább a gyümölcsösebb,lágyabb illatokat szeretem. A másik három parfümöt is hónapok óta elő se vettem, ezek sem gyümölcsösebb illatok....sajnos. Ezért szerintem ezt az 5 terméket lesz a legnehezebb elhasználom, szerintem júniusig nem is fog menni, de próbálkozom majd.

Golyós dezodor


Ezt a két golyós dezodort lesz a legkönnyebb 'eltüntetni', mert a Niveában alig van az alján egy kicsi, a Little Black Dress pedig nem is annyira rossz, és szerintem abban sincs már túl sok. 

Ennyi lenne az én Project 10 Pan-em, júniusban jövök a részeredménnyel. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése