Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 16., csütörtök

Teszt | Lovely Pump Up szempillaspirál

Következzen a mai bejegyzésben a Lovely Pump Up szempillaspiráljának tesztje!


Elég régóta szemeztem ezzel a spirállal, mivel ez is egy olyan termék, amelyről rengeteg helyen olvastam már véleményeket, teszteket és a képek is magukért beszéltek. Ezért hát pár hete én is megvásároltam,ha jól emlékszem 650Ft-ért. Kicsit tartottam tőle, mert még sose használtam ilyen gumis spirált, de pozitívan álltam hozzá. :D


Először kezdeném a külsejével. A felirat nagyon tetszik, jó a betűstílusa, viszont a sárga-kék kombináció eléggé olcsó hatást kelt. Na de végül is nem a külcsíny a fő lényeg, hanem az, ami benne van. Másfelől ennyi pénzért nem várhatom el, hogy még a csomagolásra is nagy hangsúlyt fektessenek. Persze nem akarom leszólni ezt a márkát, mert szerintem nagyon jó kis termékei vannak, a szemhéjtusait különösen szeretem. :)


A spirál 8ml 'anyagot' tartalmaz. A csomagolásán pedig ez áll: göndöríti és megemeli a pillákat. E tekintetben eddig csak az Essence Get Big Lashes vízálló spirálja vált be, de sajnos nem tudtam vele úgy dolgozni, hogy ne maszatoljam össze a szemhéjam, ráadásul nagyon nehezen tudtam leszedni sminklemosóval. Ezután kezdtem el más spirálokkal kísérletezgetni.


Ilyen gumis keféje van, amitől nagyon féltem, mert attól tartottam, hogy semennyire nem fogok tudni vele dolgozni. Tévedtem! :)


Gondoltam csinálok egy ilyen képet is. Félreértés ne essék, nincsen beszáradva a spirál, csak ilyen kevés festéket vesz fel a vékony kis fogainak köszönhetően. Ennek nagyon örülök, mert sok spirállal az a baj, hogy nagyon nehéz úgy dolgozni vele, hogy ne legyen mindenem fekete a sok festéktől, ami pluszba kerül a kefére.


És íme itt van a szempillám 'üresen', jól látható, hogy mindenképpen turbózásra van szüksége. 


Egy rétegben látványosan hosszabbítja és megemeli a pilláimat.


Két rétegben már van egy kis dúsító hatása is, ez is elég látványos. 

Összevetettem két másik spirálommal, amelyek az 1000-2000Ft-os árkategóriában mozognak: Catrice Lashes to kill és a Rimmel ScandalEyes by Kate





Két rétegben így néznek ki:



A Catrice inkább dúsító hatással rendelkezik, míg a Rimmel látványosan hosszabbítja a pilláimat. A Lovely szerintem pont a kettő között foglal helyet. :)

Összegzés: Én alapvetően nagyon meg vagyok elégedve ezzel a spirállal. Könnyű a gumis keféjével dolgozni, és szerencsére nagyon ritka, amikor összefestem vele a szemhéjamat is. Nem vízálló a termék ugyan, de simán kibírja az egész napot, este pedig könnyű leszedni a micellás vízzel. Ár-érték arányban pedig verhetetlen. 5*-ot kap tőlem. :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése