Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 4., szombat

Wishlist | Glamour napok

Már így is túlköltekeztem magam az elmúlt hetekben, de azért nagy lelkesedéssel tekintettem meg az idei Glamour kuponok listáját.


A ruhák terén most szerencsére nincsen olyan dolog, ami feltétlen kellene( talán cipő, de ahhoz nem találtam számomra megfelelő kupont), így "csak" a drogériákba fogok benézni. Sajnálom egyébként, hogy nincsen New Yorker kupon, pedig ott kinéztem egy táskát és egy csipkés felsőt. 


Most valahogy a Rimmel és Rossmann kuponon akadt meg a szemem, amelyeket ha együtt használunk, akkor 50% kedvezményt biztosít a Rimmel termékekre. Azért ez már nem semmi :)

1. Rimmel Stay Matte púder
Már régóta szemezek ezzel a púderrel, az interneten pedig rengeteg pozitív véleményt olvastam róla. Az én bőröm sajnos nagyon zsíros, főleg a T vonalban( lehet már említettem is), de eddig egy olyan púdert( arckrémet, alapozót stb.) sem találtam, ami orvosolta volna a problémát. Talán ez.:) (Legyünk pozitívak) Eredeti ár: 1799Ft

2. Rimmel Brow This Way szemöldökformázó készlet
Még bőven van az essence készletemből, de féláron nagyon megérné ez a Rimmel. Ráadásul erről is sok jót olvastam. :) Eredeti ár: 1200Ft

3. Lovely Matt szemhéjtus
Az előző bejegyzésben említettem már, hogy a barna tusom elfogyott, így szükségem van utánpótlásra. Eleve nagyon pénztárcabarát az ára, de a 25%-os kedvezménnyel együtt verhetetlen. :) Eredeti ár: 599Ft

4. Rimmel Lasting Finish 25H Powder Foundation
A dm-ben már szemezgettem ezzel az új Rimmel kőpúderrel, amit szárazon és vizesen is egyaránt lehet használni. Sajnos nem volt kitéve teszter, remélem a Rossmannban már lesz. Eredeti ár: 2499Ft

5. Rimmel 60 Seconds Super Shine körömlakk
Már bemutattam a Rimmel új körömlakk kollekcióját, amelyben igazi nyári, fesztiválos színeket lehet találni. Szinte az összeset megvásárolnám, de ez a mentás szín dobogtatta meg legjobban a szívemet.:) Eredeti ár: 799Ft

6. Rimmel SalonPro Lycra körömlakk
Nagyon szeretem a királykéket, így ha esetleg találni fogok ebből a drogériában, lehet, hogy a kosaramban fog landolni. :) Eredeti ár: 1199Ft

Összesen 8100Ft-ot fizetne az ember alapjáraton ezekért a termékekért, de a Glamour napoknak köszönhetően ez az összeg 4200Ft. Azért ez így nagyon nem rossz. :) Az én esetemben pedig ez az összeg tuti kevesebb  lesz, mert a két púder közül csak az egyiket fogom megvásárolni. 

Ha már Wishlist, akkor azért meglestem a H&M és az F&F kínálatát is, és sikerült beleszeretnem pár dologba. :D


7. Zsebtükör fésűvel
Annyira cuki és már régóta szeretnék egy ilyet, amit csak bedobok a táskába és már mehetek is. :) Eredeti ár: 990Ft

8. Tolltartó
Már nincs szükségem tolltartóra, mégis annyira tetszik ez, hogy simán megvenném. :D Eredeti ár: 1290Ft

9. Kulcstartó
Cuki nyuszi, nincs is több mondanivalóm. :D Eredeti ár: 790Ft

10. Barna táska
Egyszerű kis barna táska, amit szívesen elfogadnék. Eredeti ár: 3990Ft

11. Vászon táska
Ilyen nagy vászontáskát néztem ki a New Yorkerben, de ott drágább és jobb a mintája. Bár ez sem rossz, de örülnék, ha lenne más színben. Eredeti ár: 5490Ft

12. Csipkés vászoncipő
Ebben az évben tarol a csipke, így várható volt, hogy a cipőkön is meg fog jelenni. Ez az egyszerű kis vászoncipő nagyon jól mutat, bár lehet nem lenne túl jó ötlet fehérben megvenni. Eredeti ár: 3490Ft

Máskor hamarabb elkezdek spórolni a Glamour napokra, és akkor nem fájdítanám a szívemet. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése