Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. április 20., hétfő

Wishlist | Moyra, Essence és Aden körömlakkok

Kicsit régen jelentkeztem, de most újra itt vagyok egy új bejegyzéssel! :)



Sajnos most eléggé gyengék és kicsik a körmeim, így még pár hétig álmodozhatok arról, hogy lakk legyen rajtuk, de azért bőszen nézegetem a különböző márkák kollekcióit, mert szeretnék beszerezni 1-2 szépséget. :)

Igazából nem akarok a nagyon drága kategóriából vásárolni, mert szerintem az olcsóbb lakkok is vannak ugyanolyan jók és tartósak.

Most a Moyra, Essence és Aden oldalát böngésztem tanulás helyett.

Kezdjük a Moyra-s kedvenceimmel(Moyrashop.hu)

Mostanában nagy divat a barack, ezt a "hullámot" a Moyra is elcsípte és megalkotta a Peach Collection-t. Nekem ez a 653-as árnyalat tetszik nagyon belőle. :)


653 Halehaven(490Ft)

Nagyon szeretem a barack mellett a másik, most nagyon népszerű színt, a mentát, de mégis valamiért ez a sötétebb mentás-türkizes fogott meg. 


918 Costance(490Ft)

A moyra 69-es árnyalata is rögtön megtetszet, úgyhogy nem hagyhattam ki ebből a kívánságlistámból.


Moyra 69


A Holografikus kollekciót is sokáig nézegettem, és legszívesebben mindegyik színét kipróbálnám. :) 


251 Sirius(590Ft)

Nagyon különlegesnek tartom a Sugar Sand Effect körömlakkokat, de sajnos van egy nagyon nagy hátrányuk: nagyon nehéz lemosni őket. De mégis ez az árnyalat annyira tetszik, hogy valószínűleg meg fogom rendelni. :)


863 Closer (490Ft)


Az Essence honlapján is elidőztem egy kicsit a mai napon, ott ezeket a lakkokat néztem ki: (essence.eu)

Ezzel a nude dots-os lakkal már régóta szemezek, de még mindig nem vásároltam meg.....nem is értem miért. :D


28 Truth or dare ? (749Ft)

A következő szépséget rögtön elképzeltem a Moyra mentás-türkizes-kékes darabjaival és.....ahh, nagyon ütősek lennének együtt.


06 Party in the bottle (749Ft)

Nyárra szeretnék majd egy fehér lakkot beszerezni, ez a kicsit csillogós darab jónak tűnik az interneten látott tesztek alapján. 


01 Walk on the white side (649Ft)

Már több blogon láttam az Aden körömlakkokat, de sose néztem utána, hogy hol is lehet őket kapni. Legutóbb azonban betévedtem barátommal az egyik kínaiba( amiben van ilyen mindenes osztály), és észrevettem, hogy ott sorakozik egy csomó belőle. Itthon meglestem a neten az Aden oldalát, ahol szintén kinéztem pár gyönyörű színt. :) Amúgy nagyon jó áron kaphatóak, 400Ft-ot kérnek el 11ml-ért. Ráadásul most 1-t fizet 2-t kap akció van a honlapon ebben a hónapban sok termékükre. (adenshop.hu) 

Nem tudok elszakadni a barackos árnyalatoktól, így ezt a két darabot olyan szívesen megrendelném. :)


Pinky Dinky Doo


Teenage Dream

Alapvetően nem szeretem a túlzott csillogást a ruhán, cipőn, sminkben és hajban, de körömlakkok esetében minden mennyiségben jöhet. Ez a lila is ezért a brutál, tömör csillogásért tetszett meg.


Glamorous Lilac


Hát lehet most abbahagyom a kívánságlistám, mert ha még nézelődnék egy kicsit, akkor tuti, hogy vagy minimum 20 lakk idekerülne. :D 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése