Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 25., hétfő

Avon június | Néhány újdonság

A 2015 májusi Avonból rendelgettem ezt-azt barátnőméknek, illetve nővéremnek, a dobozzal együtt pedig megérkezett a júniusi katalógus....


Tegnapelőtt unalmamban gondoltam egyet és jól átlapoztam többször is az újságot, végigszagoltam mindent, amit lehetett és néhány újdonság igencsak felkeltette az érdeklődésemet. Ezeket mutatnám most be a mai bejegyzésben.

Little Black Dress Cau Fraiche


Az Avon új nyári illata, amelyet 3099 Ft-os bevezető áron lehet megvásárolni. Orientális- virágos friss illatkategória, amely citromolajat, rózsaszín bazsarózsát és pézsmát tartalmaz. Először nem igazán nyerte el a tetszésemet, amikor megszaglásztam az újságban, mert csak a citromot éreztem. Viszont érdekes, de most már egyre jobban tetszik, nem túl tolakodó, igazi kellemes illat lehet nyárra. 


Szintén egy új illat, amibe rögtön beleszerettem. Édes eper, gyöngyvirág, cédrusfa....mennyei gyümölcsös-virágos illat, egyszerűen nem tudok betelni vele. Ezt el tudom képzelni magamon nyáron. Érdemes megszagolni!! Ár: 4799.-

Avon Naturals Energising 


Az Avon Naturals új termékcsaládja zöld teával és verbénával. A szett egy igazán friss és kellemesen citrusos illatú tusfürdőt, testápolót és testpermetet tartalmaz. Most együtt csak 999Ft abban az esetben, ha bármilyen más terméket vásárolunk a katalógusból. Nagyon tetszik az illata,na meg az ára is, akár ajándéknak is kitűnő választás. 

Far Away bella sunset


Az Avon a Far Away parfümcsaládjában is előrukkolt egy új illattal, a bella sunset-tel. Virágos- orientális illatkategória, licsi, nyíló jázmin és szantálfa hármasával. Számomra kicsit édeskés, de nem tűnik rossznak. Most 3099Ft- ért lehet megvásárolni. Az üvege pedig ahhh, nagyon szép!!

Avon barnító gyöngyök


Sajnos csak az újságot tudtam lefotózni, mert egyszerűen nem találtam róla még fotót a neten. A lényeg, hogy a barnító gyöngyök kaptak két új árnyalatot: az egyik ragyogó színt kölcsönöz(Pink), míg a másik intenzív hatást biztosít(mélybronz). A Pink-re nagyon kíváncsi vagyok, szerintem az passzolna a bőrömhöz. :) 

Fedőlakkok


Két fedőlakk is helyet kapott az újdonságok között,az egyik matt, a másik gyémántfény hatást biztosít. Ár: 899.- 

Color Trend körömlakkok


Régebben már használtam ColorTrend-es lakkot, de őszintén szólva nem voltam elájulva tőle. Most viszont- ahogy az újság fotóján látható és olvasható - új körömlakkok érkeztek továbbfejlesztett összetétellel. Egy próbát simán megér , főleg 399Ft-ért. Engem a barnás árnyalatok és természetesen a menta érdekelne. :)

Hát így hirtelen ezek lettek volna azok az újdonságok, amik elsőre megfogtak. Persze akit érdekel a többi is, az mindenképpen lapozza fel a júniusi katalógust. :)


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése