Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 16., szombat

Ebay rendelés leadva :)

Végre elérkezettnek láttam az időt arra, hogy rendeljek néhány apróságot ebay-ről. :)


Aki idetéved a blogomra láthatja az ebay imádatom, és a sok kívánságlistám, de rendelésekről nincsen szó. Ennek két oka van: az egyik, hogy amióta vezetem a blogot nem vásároltam onnan, másfelől annyi mindent kinéztem, hogy egyszerűen nem tudtam eldönteni, hogy mi legyen. :D Most is elég tanácstalan voltam, de úgy voltam vele, hogy már ideje lenne egy kis pénzköltésnek, hogy utána hetekig izgatottan nyitogathassam a postaládát. :) 

Most pedig megmutatom a rendelt termékeket linkkel, körülbelüli árral együtt, mert ugye az árfolyam folyamatosan változik. Kezdjük is:



Ár: ~900 Ft
Már régóta szemeztem ezzel az üveggel, a legutóbbi wishlist-es bejegyzésbe is bekerült. Eddig csak fekete kupakosat láttam, így megörültem, amikor ráleltem egy olyan eladóra, akinél lehet ilyen cuki csajosat is kapni. Nyáron tökéletes lesz a mentás limonádét ebben vinni magammal. 



Ár: ~ 700 Ft
Barátomnak is tetszik ez az üveg, úgyhogy neki is rendeltem egyet, ő a fekete mellett döntött. Érdekesség, hogy a sajátomat tegnap, az övét ma rendeltem és az két üveg ára között több, mint 200 Ft a különbség. Ennyit számít az árfolyam.



Ár: ~220 Ft
Barátomnak vásároltam meg ezt a cuki tisztítót, remélem, hogy azért használható lesz, ha már kiadok érte kemény 220 Ft-ot. :D 



Ár: kb. 275 Ft
Gyakori probléma nálam, hogy ha sietek, akkor a spirálozás során összekenem az alsó és a felső szemhéjam is. Erre ez a kis műanyag cucc nyújthat megoldást. 



Ár: ~ 445 Ft
Nagyon megtetszett ez a nyomdalemez, a minták gyönyörűek rajta. Mire megérkezik, addig megnő a körmöm, úgyhogy rögtön ki fogom tudni próbálni. :)



Ár: ~ 610 Ft
A Geneva órákat iszonyatosan szeretem, és amikor ezt az órát megláttam ilyen áron, ráadásul menta színben, hát úgy voltam, hogy ez nekem KELL!!!!

Ha majd megérkeznek, akkor készítek róluk bejegyzést, hogy milyenek élőben. :)
















2 megjegyzés:

  1. Én is most adtam le egy csomó rendelést, de ez az üveg még nagyon tetszik, lehet megrendelem én is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ebay sajnos ilyen, ha az ember lánya rendel, akkor nem egy terméket, az tuti! :D Szerintem érdemes ennyiért megrendelni ezt az üveget, ráadásul lehet kapni hozzá cuki zsákot is kb. 400Ft-ért. :)

      Törlés