Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 11., hétfő

Ebay Wishlist I.

Az ebay még mindig függőséget okoz nálam, ugyanis képes vagyok órákon át nézelődni az oldalon.


Tegnap olyan sok mindent kinéztem, hogy ezt a bejegyzést két részre szedem, mert túl sok mennyiségű információt osztanék meg egyszerre. :D

Most főként dekorációkat keresgéltem, de azért becsúszott más is. Na nem is szaporítom tovább a szót, inkább mutatom linkkel, árral együtt azokat a dolgokat, amikbe beleszerettem. :)

GBP 1.58

Cuki fémből készült dobozkák, amelyekben tárolhatunk teát, fűszereket stb. Nagyon szép mintájuk van, így jól mutatnának a konyhában. :)

AU $5.29

Rengeteg falmatricát lehet találni az ebayen, ha egy kicsit fel akarjuk dobni a szobát, konyhát, nappalit, vagy akár a szekrényt. Köztudott rólam, hogy Matrjoska baba fan vagyok, úgyhogy nem véletlen, hogy ez fogott meg a legjobban ennél az eladónál. :)

GBP 0.99

A sötétben világító matricákért is odavagyok, van már lepkésem, cicásom és csillagosom is, de ezekből sosem elég. Ráadásul elég olcsón be lehet őket szerezni, :)

EUR 1.42

Jelenleg bérházban élek, úgyhogy itt csak maximum az erkélyre tudnám kihelyezni ezeket a kavicsokat, de akinek kertes háza van, az feltétlen szerezzen be ezekből, mert hihetetlenül jól mutatnak nappal és éjszaka is. Lehet 100db-os kiszerelésben is rendelni más eladóktól olcsóbban. 

GBP 1.77

Lehet, hogy már régi ebayes posztban mutattam, bár most már nem vagyok benne biztos, de a lényeg, hogy még mindig tetszik, és nagyon jó áron lehet kapni. :) 

US $10.99

Hát nekem ezek a fűszertartók annyira tetszenek! Cukik, mutatósak és úgy megrendelném őket!!!!!!

AU $1.00

Hasznos kis kütyünek látszik, legalább könnyebben menne  a narancs megpucolása és nem lenne mindenem narancsleves. :D

C $ 1.72

Ez a kis kütyü is elég praktikusnak tűnik, mint a narancshámozó, és nagyon olcsó, már 400 Ft-ért hozzájuthatunk.

C $ 0.99

Ezeket a csillogós szalagokat annyi mindenre fel tudnám használni, ideális lehet ajándékok csomagolásához, suliba könyvek és füzetek díszítéséhez.

US $ 0.99

Ezekbe a szalagokba is beleszerettem, annyira mutatósak.

US $17.99

A mai bejegyzés utolsó és egyben fő kedvence ez a fényfüzér. Annyira szeretem a hangulatvilágítást, hogy a karácsonyi fények még mindig itt lógnak a szobában. Ezek a kis golyók pedig annyira tetszenek, főleg ebben a színösszeállításban. Hát ebből tuti fogok a közeljövőben rendelni. :)

Folyt. köv. holnap ;)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése