Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 12., kedd

Ebay Wishlist II.

Folytatódjon hát a tegnap megkezdett Ebay wishlist bejegyzés :)


Ma még mindig a dekor cuccoké lesz a főszerep, egyszerűen annyi szép dolgot találtam, hogy nem tudok betelni velük. :)

US $ 1.29

Meseszépek ezek a pillangók! Jelenleg 10 féle színben lehet kapni őket. 12 db ~450Ft-ért?? Simán megéri, és nagyon jól mutathat falon, szekrényen, ajtón. :)

GBP 2.45

Szintén falra rakható matricák, jajj, már el is képzeltem hogyan nézne ki mondjuk a fürdőszobában a csempéken. :)

US $1.44

Hogy ezek a betűk mennyire jók néznek ki?? Ráadásul annyi mindenre fel lehet használni: gyerekszobába, esküvői ajándéknak, szülinapi ajándéknak, díszítő elemnek a nappaliba.......és nagyon jó áron kapható!

AU $3.85

Találtam mutatós kis tárolódobozkákat, amik papírból vannak és magunknak össze tudjuk rakni. Ideális lehet írószer vagy smink tárolására. :)

GBP 10.99

Beleszerettem ebbe a fogasba. Olyan szép, egyszerű, mutatós, mesés.....rengeteg jelzőt mondhatnék még rá! Egyszer meg fogom rendelni!!!!!!:D

US $1.99

Irtó cuki ez a szemüvegtisztító. Barátomnak is nagyon tetszett, szerintem hamarosan meg fogja magának rendelni!:)

C $9.79

Annyira édes ez a párna, tuti jó kedvre derítene egy esős hétfő reggelen! Kétféle méretben lehet kapni: 30 és 45cm. A 45cm-es árát raktam ki, mert én tuti a nagyobbat venném meg. :D

GBP 3.59

Álomszépek ezek a mécsestartók, elfogadnám őket! Nyáresti kerti partik vagy romantikus esték egyik alapkellékei. :)

Ennyi lett volna az Ebay wishlist, most egy darabig nem fárasztok senkit ezzel a mániámmal! :)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése