Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 13., szerda

Egészséges bögrés süti

Most egy kis kitérőt teszek, és megmutatom, hogyan csinálom a bögrés sütit egészségesebb verzióban. 



Hamarosan jön a strandszezon, én pedig úgy döntöttem, hogy életmódot váltok, mert jó lenne leadni pár kg-ot, és hát az sem árt, ha egészségesebben étkezem. Nem szeretnék lemondani semmiről se (kivéve a csokoládé, az a gyengém), így ha elfogy a szülők által bepakolt kaja, akkor próbálok olyan ételeket készíteni, amelyek könnyedén beilleszthetők a fogyókúrás étrendbe. Ilyen például a bögrés süti, amit lehet enni reggelire, tízóraira és uzsonnára is, mondjuk én most ebédre készítettem el.:D

Az a jó benne, hogy számos variációját el lehet készíteni, sok alapanyagát ki lehet cserélni, pluszba lehet ízesíteni stb. Másik nagy előnye, hogy gyors :)

Tegnapelőtti rondaságom :D

Tegnapi ebédem :)


Na de nézzük én hogyan csinálom. A legfontosabb "szabályom", hogy érzésre pakolom a bögrébe a cuccokat, nem méricskélek. 

Alapdolgok: - liszt ( általában tk. lisztet, illetve ledarált zabpelyhet használok)
                     - 1 tojás
                     - sütőpor
                     - olaj ( olívát szoktam bele cseppenteni, de sima étolaj is tökéletes)
                     - tej ( tegnap például tej hiányában kefirrel csináltam meg, és talán még jobb is volt)
                     - sütőpor 
                     - cukor (én folyékony édesítőt használok)

Ezeket kell összekeverni, én úgy szeretem ha nem túl sűrű masszát kapunk. 2-3 perc a mikróban és már kész is. Tegnap kakaóporral, fahéjjal és 1 nagyobb kocka 70%-os étcsokoládéval ízesítettem, tegnapelőtt pluszba reszeltem bele még narancshéjat, illetve facsartam is belőle egy keveset, így egy kellemes csokis- narancsos sütit kaptam. A variációk száma tényleg végtelen, mert aszalt gyümölcsöket, idénygyümölcsöket is lehet bele tenni. De ha csak egy sima, egyszerű sütit csinálunk, akkor készíthetünk hozzá pudingot, csokikrémet, rakhatunk mellé lekvárt stb. 

Jó étvágyat annak, aki elkészíti! :)
          


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése