Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 10., vasárnap

Elfogytak 3.

Ismét kiürült néhány tubus,tasak, úgyhogy következzék róluk egy kis bejegyzés.


Rengeteg olyan termékem van itthon, amiben már nincsen sok, de nem akarok egyszerre túl hosszú posztot gyártani, így két részben mutatom be őket és nem várok tovább, hogy elfogyjanak. 


Head&Shoulders 2in1 sampon
Évek óta ezt a sampont használtam, és nagyon meg voltam vele elégedve. Most úgy döntöttem, hogy kicsi kitérőt teszek, és kipróbálok valami mást, de bátran fogok visszatérni ehhez a samponhoz, mert tökéletesen megfelelt, nem korpásodott a hajam, amit nagyon utálok. Újravenném? Igen.


Dr. Immun gyógynövényes hajsampon
Jelenleg ezt használom a Head&Shoulders helyett. Nagyon szépen tisztíja a hajam, nem érzem,hogy hamarabb zsírosodna, viszont a hajam még mindig hullik, remélem ez idővel megszűnik. Még szoknom kell, mert ugye ez gyógynövényes, szóval egyáltalán nem úgy viselkedik, mint egy sima drogériás sampon. Újravenném? Igen.


Kallos Carota hajpakolás 
Ezt a pakolást egy 100Ft-os jellegű boltban vásároltam meg. Nem folyamatosan használtam, hanem volt, hogy hetente vagy kéthetente. Az illata egész jó, a hajamat pedig nagyon puhává tette. Egyébként én nagyon szeretem a Kallos eddig kipróbált hajkencéit, szerintem jó kis márka. Újravenném? Igen.


Balea Gyöngyvarázs arcmaszk
Nagyon szeretem a Balea arcmaszkjait, így hát amikor megláttam ezt a limitált kiadásút, rögtön be is tettem a kosaramba. Ez az első maszk, ami nem igazán vált be, egyáltalán nem lett puha a bőröm, húzódott is, maga a maszk pedig nagyon sűrű krémes állagú, amit nehezen szedtem le az arcomról. Újravenném? Nem.


Avon papaja hűsítő lábpsray
Tavaly óta most fogyott el ez a lábspray, amit én nagyon szeretek. Kellemes illata van, és egy picit tényleg hűsíti is a lábamat. Persze a lábizzadás ellen semmit nem ér, de gondolom nem is ez lenne a feladata. Újravenném? Igen.


Clean&Clear mitesszer eltávolító arclemosó
Ez az arclemosó nekünk nagyon bevált, barátom is használta rendszeresen.:) Szépen tisztítja a bőröm, nagyon puha lesz a használata után és tényleg eltávolítja a mitesszerek egy részét. E mellett kellemes az illata, és imádom azokat a kis pöttyöket, amik radírozzák az arcom. Újravenném? Igen.

Ennyi lettem volna mára! :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése