Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 22., péntek

Haul | Rossmann,F&F,Dm,Lidl,Goods Market,Turi

Az elmúlt 2-3 hétben vásároltam néhány dolgot, ezeket mutatnám most be. :)


Nem vittem túlzásba a dolgokat szerencsére, bár még ehhez az adaghoz hozzácsaphatnám a Joy napos szerzeményeket (erről a bejegyzés itt megtekinthető), amiket szintén az elmúlt 3 hét alatt szereztem, na úgy már soknak tűnhet az adag.....vagy legalábbis számomra sok. :)

Kezdeném is akkor a termékek bemutatását, először a Rossmann szerzeményekkel.

Rossmann


Elfogyott a körömlakklemosóm, így ideje volt az utánpótlás. Megakadt a szemem ezen a Rival de Loop kókusz-hibiszkusz illatú lemosón, gondoltam kipróbálom, úgyis nagyon szeretem a kókuszt. Amikor először használtam, semmit nem éreztem, na mondom kár volt drágábban megvenni, de utána...uh, percekig éreztem a kókusz illatot a szobában. :) Egyébként 350Ft-ba kerül, szóval ez sem olyan vészes ár érte. 


Már említettem korábbi bejegyzésekben, hogy 149Ft-ért lehet találni a Rossmannok akciós részlegén Miss Sporty mono szemhéjpúdereket. Én erre a kettőre csaptam le, név szerint a 108 Romance és 107 Scandalous árnyalat. Elgondolkodtam, hogy ha még találok, akkor veszek más színt is, ha jól rémlik láttam világosabb lilát és barnát is a polcon.


Vettem két csomag babydream kendőt, amely kifejezetten száj és kéztörlésre való babák számára. Nővérem kisfiának szánom, mert ennek semmi illata és íze nincsen, szóval bátran lehet törölgetni mondjuk a maszatos kezeit . Utólag belegondoltam, hogy magamnak is vehettem volna, mert ami jó a babának, az gondolom nekem is az. :D Egyébként 600 volt a kettő.


Nem tudtam ellenállni az Essence Indian summer árnyalatú lakkjának, már annyi helyen olvastam róla, és úgy megtetszett ez a korallos szín, hogy most már beadtam a derekam. :D Fehér körömlakkot is szerettem volna már régóta, a Lovely márkának pedig van egy matt hatású darabja, úgyhogy az is bekerült a kosaramba. Az essence 549, a Lovely 599 Ft-ba került. Eddig nagyon ígéretes mind a kettő, lehet fogok róluk bejegyzést is hozni a közeljövőben. :)

Dm


A dm Balea tusfürdője ismét előrukkolt három limitált kiadású illattal. Én először a Tropical Sunshine-t vettem meg és egyszerűen imádom, az illata valami mennyei!! Amint elfogy, tuti, hogy a másik kettőt is beszerzem. Ár: 279 Ft

Lidl


A lidlben vettem ezt a titokzoknit, két pár került 699Ft-ba. Sajnálom, hogy nem vettem még vagy két csomaggal. Nem nyomja a gumi része a lábam, nagyon puha, egyszerűen kellemes viselni.


Kemény 99 Ft-ba került ez a frotta törlőkendő, ami szerintem nagyon megéri. Ráadásul kicsi, úgyhogy mindenféle táskában elfér. :)

Goods Market


Az előző drágább tokomat leejtettem a telefonommal együtt. A telefonnak semmi baja nem lett, pedig kirepült belőle, azonban a tok eltört. Nem akartam most kiadni ismét 3 ezer Ft-ot érte, így a Goods Marketből beszereztem ezt a 399Ft-os darabot. Igazából meg vagyok vele elégedve, bár nem védi úgy a telefont, mint az előző darab. Ideiglenes megoldásnak azonban tökéletes.

F&F


Már régóta akartam egy új pénztárcát, mert amik vannak nekem, azok eléggé gyerekesek: Nici márkás plüssös,bárányos... Ideje lenne már felnőni- gondoltam magamban, ezért az ebayen órákon át nézelődtem egy viszonylag olcsó, közepes méretű, nőies darab után kutatva. 
Az F&F-ben 20% akció volt május 16-ig, pont aznap betévedtünk és megláttam ezt a cuki lepkéset, ami ugyanolyan mintájú, mint a táska, amit szintén itt vettem. Persze ez se túl felnőttes, de már jó úton haladok :D Kb. 2300Ft volt a 20% kedvezmény után. :)

Turi


Végül pedig ezt a vagány felsőt vettem a turiban, nem vagyok benne biztos, de talán 500Ft volt. Nagyon tetszik, ráadásul az egész háta csipke, amiért én igen odavagyok még mindig. Nagyon jó vétel volt, azt hiszem!:D

Ennyi lett volna mára ez a kis bejegyzés!:) 










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése