Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 18., hétfő

Hétindító smink

Ismét egy új hetet kezdtünk meg, ehhez pedig egy mutatós, egyszerű smink dukál! :)


Nagyon szeretek sminkelni, de ritkán mutatom meg itt a blogon, mert nehéz megtalálni a megfelelő fényviszonyokat, minden lépést minőségi fotókkal dokumentálni. De innentől kezdve megpróbálok hetente- kéthetente legalább egyet úgy elkészíteni, hogy az fel is kerüljön ide a blogra. 

Alapvetően én a szemhangsúlyos sminket részesítem előnyben, így a számmal és az arcom kontúrozásával nagyon ritkán foglalkozok. Az évek alatt kitapasztaltam már, hogy milyen színek állnak jól a zöld szememhez, ezekkel szoktam 'játszani'. Ma egy füstös lilásat készítettem, amit nagyon egyszerűen és gyorsan el lehet készíteni. A smink nehézségét igazából csak a tusvonal tökéletes meghúzása jelenti szerintem. 

Először lássuk is, hogy mely termékekkel dolgoztam:


Elég fényes fotót sikerült összehoznom, így leírom pontosan a sminkcuccok neveit, árnyalatait:
  • Ebelin púderecset
  • Essence Smokey eye ecset
  • Beauty ecset
  • Essence I love stage szemhéjalap DA.AD
  • Essence stay all day hosszantartó korrektor 20 soft beige
  • Miss Sporty szemhéjpúder 108 Romance
  • Miss Sporty szemhéjpúder 107 Scandalous
  • Essence szemöldök készlet 
  • Garnier Pure active BB krém light/clair
  • Lovely fekete matt szemhéjtus
  • Rimmel Stay Matte púder 003 Peach Glow
  • Lovely Pump up szempillaspirál
Szokásosan az arcom egységesítésével kezdtem, felvittem a korrektort a szemem és szám alá, valamint a bb krémet az egész arcom területére. Utána a szemöldököm kicsinosítása következett, amit a szemhéjalap felhelyezése követett. Ezt kb. másfél perc alatt megcsináltam, kicsit siettem vele, mert a szemem elkészítése azért picikét hosszabb folyamat. :) 

A szemhéjamra felhelyeztem a Miss Sporty Romance árnyalatú halvány, bőr színű szemhéjpúderét, majd húztam egy tusvonalat. Ezután jött a 'füstösség' elkészítése, amit ezzel a gyönyörű lila árnyalatú szemhéjpúderrel készítettem el. Nagyon olcsón, mindössze 150 Ft- ért szereztem be a Rossmann drogériában, ajánlom mindenkinek, hogy nézzen szét az akciós termékek között, mert nekem ez már a második Miss Sporty darab, amit ilyen jó áron vettem, és nagyon meg vagyok elégedve mind a tartósságával, mind pedig a pigmentáltságával. :)





Először felvittem a mélyítő vonalba egy keveset, amit az essence ecsetével elsatíroztam, ezt a műveletet addig végeztem, amíg megfelelőnek nem találtam. Az elsatírozást folytattam még a mélyítő vonal felett is egy picivel, hogy igazán füstös végeredményt kapjak. Az alsó szempillasor tövébe is helyeztem el a lilából, hogy keretet kapjon a szemem. Majd következett a spirálozás (alul és felül is), végül pedig a púder és ezzel készen is lettem a sminkkel. :)

Íme a végeredmény:





Ennyi lett volna mára ez a bejegyzés, mindenkinek kívánok szép hetet! Sziasztok! :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése