Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 15., péntek

Jelenlegi kedvenc körömlakkjaim

Ha tavasz, akkor színek! A mai bejegyzésben a kedvenc lakkjaimat mutatom be. :)


Ruhák és sminkek terén nem igazán szeretem a túl színes, feltűnő dolgokat, a körmeimen viszont annál inkább, ezért szeretek kísérletezgetni szinte mindenféle színnel. Lássuk is, hogy most mely lakkokhoz nyúlok szívesen:



A Rimmel lakkok az új kollekcióból származnak, az Astor, NYC és Moyra egy régebbi kiadás, az Essence pedig már egy kivont darab. A Moyra és Essence folyékonyabb, míg a többi lakk krémesebb állagú. 

Rimmel Rita Ora 408 és 498-as árnyalat


Már annyira meg akartam ezt a két árnyalatot szerezni, hogy amint elkezdődtek a Joy napok én már a Rossmannban voltam, hogy megvegyem őket féláron. Ahogy már írtam, nagyon krémes állagúak, nekem kicsit meggyűlik az ilyen típusú lakkokkal a bajom, de az eredmény kárpótol mindezért. A Rain rain go away árnyalat már 1 rétegben tökéletesen fed, míg a Peachella 2 rétegben is kissé csíkozódik, de még ez sem zavar, mert imádom a színét!




Astor Quick'n Go 378 


Alapvetően nem vagyok oda annyira a világoskékért, mégis ez a szín nagyon megfogott ebből a kollekcióból. Ez is krémes lakk, egész hamar megszárad és iszonyatosan brutális, feltűnő színe van. Legutóbb egy néni megdicsérte a boltban, hogy milyen szép. :)

NYC 320 Blue Sky


Nagy kedvencem, két rétegben pedig tökéletesen fed. Olyan lakk ez, aminek a pontos színét nem tudom meghatározni, mert bizonyos esetekben kékesnek, máskor pedig inkább zöldesnek látom. :)
Egyébként már készítettem róla bejegyzést, akit esetleg érdekelne az itt (LINK) elolvashatja.

Essence Effect Nail Polish 12 bejeweled


Erről a lakkról nem szeretnék túl sokat írni, mert már nem lehet kapni, de nagyon szeretem, mert ha nincs kedvem vagy időm pepecselni, akkor csak gyorsan felkenem két rétegben és már mehetek is. :)
Amúgy az előző linken erről a lakkról szintén lehet olvasni. 

Moyra No.53


Ezt a lakkot is bemutattam már korábban, de még mindig nagyon szeretem, nagyon könnyű kis körömre is felvinni és gyorsan szárad. (LINK)




Ennyi lett volna ez bejegyzés, remélem, hogy aki idetévedt annak tetszett, és esetleg kipróbálja azokat, amelyeket még meg lehet találni a boltok, drogériák polcain. :)












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése