Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 8., péntek

Joy napok

Barátnőm megvette a Joy újságot,így együtt kerekedtünk fel a Rossmannba és a Müllerbe, hogy szétnézzünk és persze vásároljunk is. ;)


Én alapvetően nem akartam egyebet, csak a Rimmel új körömlakk kollekciójából a Peachella árnyalatot, de végül becsúszott még pár apróság. :) Szerencsére nem voltak sokan se a Rossmannban, se a Müllerben, úgyhogy nyugodtan tudtunk nézelődni.


Rossmann


Itt a Rimmel 50%-os kupont használtam fel, ebből vettem három körömlakkor és egy szemöldökformázó készletet, amit már a Glamour napokon is meg szerettem volna vásárolni. Az utolsó darabot csíptem el belőle, úgyhogy nagyon örültem. :)

 Glitterbomb 400 Ft 
408 Peachella  400 Ft
498 Rain rain go away 400 Ft
Brow this way szemöldökformázó készlet 650 Ft

Müller

Itt a vásárlás végösszegéből jött le 20%, igazából nem volt túl sok hasznom, mert eleve nem vásároltam túl drága dolgokat. :) A neonos pink körömdíszítő porocskát már kinéztem a Rossmannban, de valamiért sose vettem meg, itt találtam egy darabot belőle, éreztem, hogy ez már rám várt, úgyhogy be is tettem a kosaramba. CV pórustisztító tapaszt mindenképpen szerettem volna, nekünk nagyon bevált, a teát pedig csak úgy hirtelen ötlettől vezérelve vásároltam meg, biztos nagyon finom lesz ez a maracuja- narancs ízesítésű. 


CV pórustisztító tapasz  556 Ft
Müller Teaház maracuja-narancs teakeverék 556 Ft
Essence effect nails körömdíszítő 276 Ft

Összesen 3238 Ft-ot fizettem, 2197 Ft-ot spóroltam, úgyhogy büszke vagyok magamra! 

Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése