Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 29., péntek

Májusi kedvenceim

Május végén járunk már, így elérkezett az e havi kedvenceim bemutatása.


Ebben a hónapban a smink - és arcápolási termékek mellett néhány konyhából származó étel/ital is helyet kapott a 'kedvencek'- listámon. A hónap sztárjai nálam a körömlakkok voltak, életemben nem vásároltam ennyi lakkot egy hónap alatt. De nem is szaporítanám a szót, vágjunk is bele.



Nivea pure& natural tonik és Nivea Refreshing wash gel

Általában elég gyakran váltogatom az arclemosót és a tonikot, ez a Glamour napokon sem volt másképp. Féláron mindössze 1500Ft-ért jutottam hozzá ehhez a két termékhez. Nagyon megkedveltem őket, az arclemosó tényleg minden szennyeződést eltávolít, nem csíp, kellemes érzés vele az arcom megmosni. A tonikról se tudok rosszat mondani, ez sem csíp, ráadásul nem fényesedik ki a bőröm tőle, 


Miss Sporty szemhéjpúderek

Ezekről is több bejegyzésben írtam már, ugyanis nem csak, hogy nagyon olcsón jutottam hozzájuk- 150 ft/db, ráadásul jól pigmentáltak és tartósak. Talán a feketét kicsit drágábban vettem, de még így is megérte. Azóta már beszereztem egy szép zöldes árnyalatút is, szerintem érdemes szétnézni a Rossmann akciós részlegén- bár már lehet ezt is említettem. :D


Körömlakkok

Igen, jól látható a képen, hogy öt lakkot is igen megszerettem ebben a hónapban. A Rimmel Rain rain go away árnyalatát egyszerűen imádom, szép nude szín, egy rétegben is tökéletesen fed, viszonylag gyorsan szárad....de többet nem szeretnék róla itt írni, mert hamarosan kap majd egy külön kis bejegyzést. :) 
Az essence új gél lakk hatású darabjai közül az Indian summer árnyalatról már annyit olvastam, hogy muszáj voltam megvenni. :D Nem csalódtam, gyönyörű színe van, úgyhogy nyáron gyakran fogom szerintem a körmeimen viselni. 
A Catrice Rock-o-co kiadásból az Apricoco árnyalattal sokáig szemeztem, de végül nem vettem meg. Valamelyik nap a Müllerben járva azonban a kiárusításos részlegen megtaláltam 395Ft-ért, na mondom ennyiért nem hagyom ott. Még csak 2x viseltem a körmeimen, de eddig nagyon ígéretesnek tűnik, a színe pedig iszonyatosan tetszik. 
A Lovely matt fehér lakkja csak hirtelen felindulásból került a kosaramba, mert már régóta szerettem volna fehéret vásárolni, ez pedig kéznél volt. Nagyon tetszik a matt hatása, igazán különleges, egy pici problémám van vele, hogy nehéz szépen felvinni a körmeimre, de még így is a hónap egyik kedvence nálam. :)
Végül jöjjön a Moyra, amelyet az Auchanban vásároltam. Igen, én is meglepődtem, amikor szembe jött velem egy szép, mutatós nagy Moyra állvány!! Annyira be voltam tőle zsongva, hogy nehezen döntöttem el, hogy mit is vegyek le róla, végül valamiért megfogott ez a barnás csillogós darab. A matt lakkjaimat kentem be eddig vele, és tetszik, ugyanis így tovább bírja a festés a körmeimen, plusz kapnak egy szép kis barnás csillogós réteget. 


Rival de Loop Young körömlakklemosó

Nem szokott kedvenc körömlakklemosóm lenni, amit éppen leveszek a polcról, azt használom addig, míg el nem fogy. De ez a RdL márkájú nem csak, hogy szépen és könnyen szedi le a lakkjaimat, de nagyon kellemes kókusz illat marad utána, nem pedig az a maró aceton szag. 


Étel/ital

Most pedig jöjjön az egészségsarok. :D  Az abonettet olyannyira megszerettem, hogy nem is igazán kívánom a kenyeret, zsemlét, meg úgy egyáltalán a pékárukat, bár tegnap kénytelen voltam enni egy bagettet, ma pedig egy sajtos rudat, de alapvetően köszönöm szépen, jól elvagyok az extrudált kenyerekkel. A képen látható pizzás ízesítésű különösen finom. :)
 A mogyoróvaj is sokszor szerepelt az étlapomon, túróból készült kókuszgolyóhoz, bögrés sütihez, palacsintához fogyasztottam előszeretettel. 
A natúr joghurt is egy elég gyakorta vásárolt termék lett nálunk. Sokszor eszem salátához, bögrés sütihez, belekeverve gyümölccsel,magvakkal, legutóbb készítettem belőle jégkrémet, melyről írtam bejegyzést is (itt). A borsmenta teát már régóta fogyasztom, vannak hetek, amikor gyakrabban, de akadnak olyanok, amikor elő se veszek belőle. Ebben a hónapban viszonylag sokszor ittam. :) 


+ 1 kedvenc

Májusban rengeteg kakaós zabkását fogyasztottam, de még mindig nem tudom megunni. Ahogy a képen is látható, általában gyümölccsel és magvakkal fogyasztom, nagyon jól eltelít, van, hogy ebédig egyáltalán nem érzem magam éhesnek.  :) 

Kinek mi volt/ mik voltak a kedvence(i) ebben a hónapban?









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése