Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 6., szerda

Menta hippis smink

Nagyon régen jelentkeztem már sminkes bejegyzéssel, úgyhogy itt volt már az ideje! :)


A Rimmel facebook oldalán lehet jelentkezni egy nyereményjátékra, ahol Rita Ora inspirálta hippi sminket vagy manikűrt kell készíteni, a nyeremény pedig az az egész Rita Ora Colourfest kollekció!


Még erősen gondolkodom rajta, hogy elküldjem-e a nyereményjátékba. :) Na de lássuk először, hogy miket használtam hozzá:


Próbáltam egy kicsit előcsalogatni a nyarat, úgyhogy az idei egyik slágerszínt, a mentát használtam. Először az arcom tökéletesítésével kezdtem(alapozó,korrektor,szemhéjalap), majd a szemöldököm készítettem el. Ezután következett a mentás szín felvitele:


Következett a szemhéjtus használata, először csak a szemhéjamra.....


.... majd pedig meghúztam a farkincákat és árnyékoltam a szemem, ettől igazi füstös hatást értem el:


Ezután a felső pilláimra került egy réteg szempillafesték.


Szerettem volna valami kis extrát belevinni ebbe a viszonylag egyszerű sminkbe, ezért alul is készítettem egy tusvonalat, amit fekete szemhéjpúderrel elmaszatoltam, és ismét használtam mentás zöldet is, hogy még látványosabb legyen:


Alulra is került egy kevés szempillaspirál, az arcomra bronzosító, pirosító és púder, az ajkaimra pedig egy barackos árnyalatú szájfény. 

A végeredmény pedig íme:




Ennyi lett volna ez a kis sminkes bejegyzés. :)
Peace&Love


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/5646581/?claim=a47gedvqy9y">Follow my blog with Bloglovin</a>











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése