Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 20., szerda

NOTD | Menta egy kis csillogással

Általában az egyszínű körmökre szavazok, de csakis azért, mert nincs se tehetségem, se türelmem a körmök mintázgatásához. :D


Azonban szerettem volna egy kicsit kreatívkodni, ezért tegnap el kezdtem nézelődni, hogy mi az, amit talán meg tudnék csinálni. A márványos körmök nagyon tetszettek és elég egyszerűnek is tűnt a dolog....igen, csak tűnt, ugyanis amint beletettem az ujjam a vízbe, a lakk szétfolyt. Na mondom mindegy, akkor nézelődök tovább. Találtam egy ombre festési technikát, lapra kiöntöd a lakkokat, a közepénél összemosod a színeket, szivaccsal felveszed, rányomod a körmeidre és már kész is. Hát ez se jött össze :D, ugyanis a szivacs elnyelte az összes lakkot. Már-már feladtam a dolgot, amikor rátaláltam erre:



Persze fehér lakkom az pont nincs, de gondoltam mentával elég ütős lehet, így hát belevágtam. Ehhez a következő három lakkot használtam:


Először leragasztottam a körmeimet a végeket persze kihagyva. Ide került fel a NYC mentás-kékes lakkja. Utána egy régi lakk mini, vékony ecsetével megfestettem a fekete csíkokat. Végül pedig az essence csillámos darabját vittem fel az egész köröm felületére.






Alapvetően elégedett vagyok vele, mert hozzám képest nem lett rossz....tényleg kihangsúlyozom, hogy Hozzám képest! Persze sima fedőlakkal és egyeneseb,szabályosabb vonalakkal szebb lenne, de bátran ajánlom ezt a festést azoknak, akiknek biztosabb a keze és gyakorlottabb az ilyesmikben, mert elég mutatós!:)











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése