Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 31., vasárnap

Teszt | Essence The gel nail polish Indian summer

A mai napon az Essence új, The gel nail polish nevű kollekciójából mutatom be a 24-es számú árnyalatot. Aki kíváncsi rá, az kattintson tovább. :)


Gondolom sokan kitalálták már, hogy ez az Indian summer névre keresztelt lakk, amelyről már rengetegen írtak. Ezen írások hatására döntöttem úgy, hogy nekem is kell! Na jó, amúgy is ki akartam próbálni az új Essence lakkokat, de hogy őszinte legyek eléggé szkeptikus voltam velük kapcsolatban, mert már korábban volt pár Essence lakkom, de nem igazán voltam megelégedve velük. Talán most megváltozik a véleményem? Hamarosan kiderül ;)



Ahogy a fotón látható (vagyis remélem, hogy látható :D), az üvegcse 8 ml festéket tartalmaz, ára pedig 549 Ft. 


Az ecsete vastagabb és lapos, amivel egész jól elboldogultam. Egy dologgal volt problémám, az pedig a lakk krémesebb állaga. Nagy kihívást jelent vele a festés, ráadásul könnyű túlzásba esni a mennyiségét illetően... viszont a színe kárpótol mindenért. :)

Na igen a színe...nem igazán lehet megmondani pontosan, hogy milyen, mindig más és más "arcát' mutatja: néha igazán barackosnak látom, máskor pedig rózsaszínesnek, narancssárgásnak. Ezért több fotót is lőttem róla, ezek bizonyítják, hogy tényleg meghatározhatatlan. :D






Egy rétegben csíkozódik, így kettő szükséges ahhoz, hogy teljesen elfedje a körömvégeket és igazán szép legyen a végeredmény. Száradási ideje nem rossz, szerintem a két rétegnek kb. 20 perc volt, vagyis én addig nem mertem semmit se csinálni. :D A tartósságára sem lehet panaszom, jelenleg második napja van a körmeimen, ezen a hétvégén rengeteget kellett mosnom a kezem, borsót is fosztottam stb. és még mindig perfekt. :) 

Összegzés: Nem is ragoznám túl, én nagyon elégedett vagyok vele, mert tényleg egy igazi nyári színt kapunk, gyönyörű a végeredmény, gyorsan szárad, eddig egész tartós. Lehet a közeljövőben még beszerzek más árnyalatokat is. :)

Ui.: És most vettem észre, hogy ez a 100. bejegyzésem! :):):):):):) Ennek örömére holnap egy NOTD poszttal érkezem, melyben a főszerep még mindig az Indian Summer-é lesz. ;)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése