Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. május 4., hétfő

Teszt | Essence Stay All Day hosszantartó korrektor

A mai kicsit borongós,hűvös napra egy korrektor tesztet hoztam!


Mivel otthon jártam, gondoltam nem a megszokott környezetben fogok fotózni, hanem kimegyek az udvarra, és megpróbálok úgy képeket csinálni! Nem lettek a legtökéletesebbek, de legalább vidámabb ez a zöld "háttér". :)


Az Essence Stay All Day hosszantartó korrektorát a Rossmannban 949Ft-ért lehet megvásárolni. 7ml-t tartalmaz, és két árnyalatban kapható: 10 Natural beige, illetve 20 Soft beige. Az essence oldalán, illetve magán a terméken a következőket olvashatjuk: " a hosszantartó korrektor fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz, amelyek igazi varázsként tüntetik el a szem alatti sötét karikákat, pirosságot, így téve tekintetedet üdévé és ragyogóvá! krémes, lány állagának köszönhetően felvitele nagyon könnyű- a végeredmény: lágy, 16 órán keresztül tartó összhatás."


A drogériában sokat gondolkodtam, hogy milyen korrektort vegyek, mert mindenképpen krémes állagút szerettem volna. Az essence pultnál megtetszett ez a darab, ráadásul a Glamour napoknak köszönhetően 25% kedvezménnyel tudtam megvásárolni. Egyébként a 20-as Soft beige árnyalatot raktam be a kosaramba, ami egy rózsaszínesebb árnyalat. 


A külseje egyszerű, lilás mintás. nekem tetszik. :)  Szivacsos applikátora van, amivel könnyen fel lehet kenni a megfelelő mennyiséget. Viszont ezzel az applikátoros kialakítással egy probléma van: a képen is jól látható, hogy elég sok terméket vesz fel, így egy idő után a kupakban rengeteg felgyűlt, másfelől kérdés, hogy ha majd kezd fogyogatni, akkor a maradék terméket mivel fogom kihalászni, valószínűleg semmivel. :D 


Számomra az állaga megfelelő, könnyen el tudom dolgozni az ujjaimmal. Sok helyen olvastam egyébként véleményekben, hogy kipróbálták az arcon több helyen is, és hogy nem vált be. Végül is ennek a terméknek csak egy funkciója van: eltüntetni a szem alatti karikákat. Én is kipróbáltam persze egyéb területekre kíváncsiságból, nekem a szám alatti sötétebb részekre például tökéletes, úgyhogy néha oda is kenek egy keveset.

Most pedig jöjjenek az előtte-utána fotók:

Korrektor nélkül:


Kb. ennyi mennyiséget szoktam felvinni:


1 réteg korrektorral:


Egy kis Rimmel púder is került rá:


Két réteg korrektor:


Itt is púdereztem egy kicsit:


Összességében én meg vagyok elégedve vele, mert sokat javít a sötét karikáimon. Persze látni a fotókon, hogy nem tökéletes, és még két réteg sem tünteti el teljesen, de én nem is vágyom erre, mert akkor már túl természetellenes lenne a végeredmény számomra. Jó, hogy két rétegben is lehet használni, és nem válik darabossá. A ráncokba van, hogy beleül egy kicsit, de nem olyan feltűnő. Nálam a 16 órás hatás igaz, vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy nem szokott túl nagy változás bekövetkezni a sminkemben( csak a kifényesedés okoz gondot, de az nem ide tartozik:)). Ha esetleg pontoznom kellene, akkor 5-ből 4-et adnék neki, bár ez soknak tűnhet annak fényében, hogy elég sok negatívumot írtam róla, de az eddigi korrektoraimhoz képest ez vált be eddig a legjobban.

Ennyi lettem volna mára, remélem aki idetéved, annak hasznos ez a bejegyzés! :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése