Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 4., csütörtök

Ebay rendelés érkezett

Május 15-én és 16-án rendeltem pár dolgot ebayről, amik már meg is érkeztek. :)



 Írtam róluk egy kis bejegyzést is, hogy mit mennyiért és honnan rendeltem (itt), de nem hittem volna, hogy ilyen hamar ideérnek. De lássuk is akkor őket, hogy tényleg úgy néznek-e ki a valóságban,hogyan funkcionálnak stb.

Fél literes üvegek




Tényleg olyan jól néznek ki élőben, mint a fotókon, ráadásul barátom már 3.napja ebben hordja magával a munkába a limonádét és semmi panasza nincs rá. :) A rózsaszín kupakos érkezett meg a leghamarabb, ha jól emlékszem már május 29-én a postán csücsült. :) Jól záródik a kupakja, cuki a felirata és van egy belső kupakja(?), ami segít abban, hogy ne borítsuk magunkra az egész üveg tartalmát, miközben iszunk belőle. Ajánlom mindenkinek nyugodt szívvel, mert nem csak, hogy mutatós és hasznos, de nem is drága, a barátomét például 700Ft körül vettem. 

Szemüvegtisztító


Ez a kis cukiság kb. 220 Ft-ba került, mondom poénból megrendelem, mert a kínaiak annyi érdekességet kitalálnak, amiket érdemes szerintem kipróbálni, mert 1. nem lehet rajtuk nagyot bukni, 2. még be is válhatnak. 
Meglepődtem, de működik és tényleg szépen letisztítja a szemüveget. Mondjuk arra még nem jöttem rá, hogy ezt lehet-e mosni vagy csak pár alkalomig jó és utána kuka....na mindegy, akkor is cuki. :D

Szempilla- spirálozás könnyítő


Na itt a másik "hülyeség", amin rögtön megakadt a szemem. Jelentem, hogy működik :D Ha jó szorosan odatesszük a szempillasorunk alá(és felé), akkor tényleg nyugodtan lehet bőven spirálozni, nem lesz olyan a bőrünk. Az alsó pillasornál egy picit bénáztam, de szerintem kis gyakorlással ott is menni fog a dolog. :) 

Nyomdalemez




A Born Pretty Store BP-02-es lemezkém is megérkezett tegnapelőtt. Kipróbáltam és egyszerűen imádom, főleg a virágmintás részét. Nem is tudok sok mindent fűzni hozzá, gyakran fogom szerintem elővenni. :)

Menta színű Geneva óra




Ahogy a képek is mutatják nem teljesen azt kaptam, mint amit rendeltem. Először azt hittem, hogy félrenyomtam valamit és menta helyett sima zöldet kértem, de nem ez történt, mivel az eladónál semmi zöld és ahhoz hasonló órát nem lehet kapni.
Nem mondom, hogy nem tetszik, mert hazudnék, de én arra a szép, halvány színű órára vágytam és ez így egy picit csalódás számomra, de egye fene, úgyis elhordom. Sőt lehet később megrendelem a sötétkék, bézs és piros órákat is, és reménykedek, hogy azok már nem fognak ennyire eltérni :D

Összességében elégedett vagyok a termékekkel, úgyhogy továbbra is fogok ebay-ről rendelni, ez nem is kérdés :)













2 megjegyzés:

  1. Az órának de szép színe van! Én egy pink szíjasat rendeltem nemrég, aminek a lapja gyönyörű virágmintás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szép a színe, csak én kicsit halványabbra számítottam. A pink is szép lehet, főleg a virágmintákkal. :)

      Törlés