Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 11., csütörtök

Egy kis nyári kívánságlista

Most már hivatalosan is beköszöntött a nyár, egészen hétfőig első- illetve másodfokú riasztás van érvényben a hőség miatt. 


Rólam tudni kell, hogy nyári gyerek vagyok (augusztusban születtem), de utálom a nyarat. Sokan meglepődnek ezen a kijelentésen, de ez tényleg így van. A nyár számomra mindig is arról szólt, hogy vártam a kedvenc évszakom, az őszt. Kellemes levegő, gyengéd napsütés, színes falevelek, párás- ködös idő....ahh, nagyon szeretem. :)


Na de nyár van, nincs mit tenni, kénytelen vagyok elviselni a 35 fokos meleget a panel 6. emeletén hideg limonádé és egy ventilátor társaságában. Ez így jelen pillanatban egy elfogadható állapot főleg úgy, hogy közben táskákat, cipőket, ruhákat és sminktermékeket nézegetek az interneten.:) Ezért gondoltam, hogy összeállítok egy amolyan nyári kívánságlistát azokból a darabokból, amelyeket szívesen viselnék, használnék ebben az időben. 

1. Római szandál
Deichmann, 4990 Ft


Nem vagyok szandál-párti, de azért nyáron csak nem hordhat az ember állandóan sportcipőt. Amúgy is szeretnék most venni egy kényelmes darabot, ami jól megtartja a lábam. Ez egész jól kihasználható darabnak tűnik. :)

2. Római szandál
Deichmann, 4990 Ft


Csoda, hogy két szandál is tetszik, ráadásul egy üzletben. :D Annyira jó a kialakítása, a színe, a díszítése....ha betévedek a Deichmannba, akkor mindenképpen fel fogom próbálni. 

3. Shopper
Deichmann, 4990 Ft


Táskából sosem elég. :D Főleg a pakolós fajtából. Nagyon bejön a mintája, és illene a narancssárga szandálhoz.;)

4. Fekete ruha
F&F, 3990 Ft


A ruhákért sem rajongok annyira, de ez a darab fekete, nem túl rövid, szellős, ápol és eltakar. Néha úgy érzem, hogy magasak az elvárásaim, ezért pedig baromi nehezen találok megfelelő ruhákat, cipőket. Na de mindegy, az a lényeg, hogy ez tényleg jól néz ki. :)

5. Bikini
F&F, 2890 és 2390Ft



Az F&F kínálatában most annyi szép bikinit lehet találni, hogy egyszerűen nem tudok választani közülük. Örülök, hogy külön lehet a felsőt és az alsót megvásárolni, mert nálam a legfőbb probléma az szokott lenni, hogy nem egy méret a felső, illetve az alsótestem. Itt viszont úgy párosíthatom össze, ahogy akarom. A képen látható bikini most a fő kedvencem, annyira szép a színe és a kialakítása, rögtön beleszerettem. :)

6. Rövidnadrág
F&F, 2890 Ft


Sportos nadrág, amelyet strandoláshoz és kiránduláshoz, vagy csak egyszerűen itthon viselnék. 

7. Balea Testpermet
Dm

A Dm Balea Tropical Sunshine tusfürdőt már próbáltam, és mennyei az illata, úgyhogy tuti jó választás lehet az ugyanilyen illatú testpermet is. Amúgy is jobb ilyeneket használni ebben a nagy melegben, mint a tömény, erős parfümöket. 

8. Hajfánk


Nem szeretem összefogni a hajam, mert szerintem nem igazán áll jól, de sajnos ezt a meleget kiengedett hajjal nem lehet elviselni. Tegnap barátnőm csinált ezzel a hajfánkkal kontyot és annyira megtetszett, hogy szerintem én is beruházok egyre. :)


9. Sminkfixáló spray
NYX, 3490 Ft


Soha nem használtam még ilyen terméket, de szívesen kipróbálnám, hogy mire képes ebben a hőségben. Ráadásul matt hatást ígér, ami nekem nagyon jól jönne, főleg a T zónában.


Ennyi lett volna mára ez a bejegyzés.
 Így hirtelen ezekre gondoltam, amiket szívesen megvennék. :)













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése