Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 12., péntek

Elmúlt hetek szerzeményei

Ha én betévedek a drogériába vagy a turiba, akkor tuti, hogy nem távozom üres kézzel. 


Most is ez történt. :D Mondjuk a szerzeményeim nagy részére tényleg szükségem volt, úgyhogy nincs olyan nagy lelkiismeret furdalásom. :D Nem is szaporítom tovább a szót, mert elég hosszú most a lista. Először kezdeném a drogériás termékekkel.

Rossmann


1. Swiss-o-par argánolajos hajkúra
Szükségem volt már egy hajbalzsamra, mert a sok hajegyenesítés és szárítás roncsolta a hajam, és elég fénytelenné vált. Soha nem használtam még ezt a Swiss-o-par márkájút, gondoltam 900-ért kipróbálom. Nem is értem, hogy miért nem vettem meg hamarabb: pihe-puhává teszi a hajam, könnyen kifésülhetővé válik, ráadásul szép fényes lesz. Nem is kell sokáig rajta hagyni, én kb. 3-4 percig szoktam.

2. Miss Sporty Mono szemhéjpúder
Hát igen, ismét beszereztem egy akciós Miss Sporty szemhéjpúdert 150Ft-ért. Ez egy zöldes árnyalat, ami nem tudom, hogy fog állni, de egyszerűen nem volt szívem otthagyni. :D

3. Signal fogkefék
Szombaton 33% kedvezmény járt szájápolási termékekre. Ezt a két fogkefét 669Ft-ért vettem, ami szerintem nagyon jó ár volt értük.

4. Signal fogkrém
Kemény 200Ft-ért nem akartam otthagyni, pedig van még itthon bőven fogkrém. Végül is sokáig eláll. :)

5. Garnier Pure Active BB krém
Akciósan 975Ft-ba került, a medium árnyalatát vettem meg. Jelenleg úgy érzem, hogy a világos jobb lett volna, de még tesztelgetem.

6. Adidas Happy Game edt
Ez impulzus vásárlás eredménye, féláron 1250-ért volt a legalsó polcon szinte elrejtve. Nagyon tetszik az illata, csak sajnos nem igazán tartós. 

7. Garnier Moisture Match gélkrém
Nyáron nem szeretem a zsíros, nehéz krémeket, amikor pedig megláttam ezt a Garnier gélkrémet féláron, nem volt kérdés, hogy ezt rakom a kosaramba. Alapvetően meg vagyok vele elégedve, sminkelés előtt is nyugodtan használhatom alapként, úgyhogy egy jó vétel volt 750Ft-ért.


8. Wilkinson Xtreme3 borotva
Az egyik kedvenc borotvám ez a Wilkinson, most 900 Ft-ért vettem, ami szintén jó vétel volt,mert általában 1200 körül mozog az ára.

DM


9. Balea Trend it up szárazsampon
Annyi helyen dícsérték már a Balea szárazsamponját, így hát elindultam érte a Dm-be. Meglepetésemre el volt fogyva, na mondom majd máskor betérek érte, annyira azért nem sürgős. Visszanéztem pár nap múlva, még mindig üres volt a polc. 
Elmentem egy másik Dm-be, ott végre találtam, ez az egy volt belőle. Amint hazaértem ki is próbáltam és egyszerűen nem értem, hogy ezt is miért nem vettem meg hamarabb, sokkal jobb és praktikusabb, mint a sima szárazsamponok, azoktól mindig fehér marad a hajam és eléggé macerás a használata. Ezt viszont csak ráfújom, várok egy kicsit, fésülök és már mehetek is. Ár: 500Ft

10. Balea bortovahab
Könnyen el tudom vágni a lábam, ezért kénytelen vagyok borotvahabot használni. Az ára nem volt vészes,ha jól emlékszem 400Ft volt.

Penny


11.Today vattakorong
Szeretem ezt a pennyben kapható vattakorongot. Sok van benne, olcsó és nem megy szét. Ár: 230Ft

Takko



12. Napszemüveg
Nehezen találok megfelelő napszemüveget, egyszerűen szinte egyik sem áll jól. De végre találtam egy olyan darabot, ami tetszik, kényelmes és passzol a fejemhez. Ráadásul már többen megdicsérték.  :) Eredeti ára 3800Ft, de volt 33%-os kuponom, így 2545Ft volt.

Turi ( Market áruház(?), Háda)



13. Barack ruha
Amikor megláttam, rögtön beleszerettem, így próba nélkül meg is vettem. Mondjuk ebben a turiban nincs próbafülke, szóval általában amúgy is lutrira vásárolok, de eddig nem lőttem mellé a méreteket illetően. 600Ft-ot fizettem érte, ha jól rémlik. Azt még nem tudom, hogy mikor és hova fogom felvenni, de jó,ha van egy ilyen  kis szellős ruha a szekrényemben.


14. Farmer mellény
Ebbe is rögtön beleszerettem.Amúgy is nagyon kedvelem a farmer mellényeket, de 4-5 ezerért nagyon drágának találom őket. Ez ráadásul vékony, puha anyagból van, elől pedig meg lehet kötni. Kemény 500Ft-ot fizettem érte.




15-16-17. Egyszerű felső, csipkés ruha, csipkés felső
A következő három ruhadarabot a kilós Hádában vettem. Egy kg ruha 3500Ft-ba kerül, én ezeket összesen 1550-ért kaparintottam meg. A fekete-fehér felsőnek a mintája tetszett meg, csak elől ilyen, hátul sima fekete és hosszabb. Felvéve sokkal jobban mutat, és baromi kényelmes. Jah, és F&F márkájú. A sötétkék csipke ruha egy álom, annak ellenére is megvettem, hogy a tetején nem sikerült becipzározni a próbafülkében. Nem tudom hova fogom felvenni, de hülye lettem volna otthagyni az üzletben. Az utolsó felső egy H&M-es darab. Nagyon megörültem, amikor megláttam, ugyanis van egy ugyanilyen darabom, csak fehérben, és amikor azt vettem a H&M-ben akciósan, nagyon megbántam, hogy otthagytam az üzletben a sárga és sötétkék változatát. 


18. Baba nadrág
Nagyon szeretek tesóm kisfiának nézelődni a turkálóban, mert nagyon jó minőségű ruhákat lehet kifogni. Ez is egy ilyen darab, szerintem még senki se hordta, és pont a mérete. 250Ft-ért vettem. Bocsánat a rossz képminőségért, de már odaadtam, úgyhogy csak ez az egy kép készült róla előtte. Ja és egy cuki szürke pólót is beszereztem 300Ft-ért, azon még címke is lógott,de sajnos nem találom a fotót róla. Ha meglesz, akkor majd beillesztem. :)


+ 1
Nyílt egy új bolt a közelünkben, ahol főként konyhai, fürdőszobai, szobai cuccok, illetve ruhák vannak. Kb. olyan, mint a Kik, csak jobb. Ez a hipercuki cicás pizsi kemény 1490 Ft volt, hülye lettem volna otthagyni ennyiért. Tesómnak is vettem belőle. :)

Ennyi lett volna ez a nem túl rövid szerzeményes poszt. :)

Ki mit vett mostanában?










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése