Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 16., kedd

Első benyomások | Rózsaszín világ

Régebben nem szerettem a  rózsaszínt, sőt....talán még kicsit utáltam is. De úgy látszik, ahogy öregedem, változik a véleményem és az ízlésem is.


Pedig pár éve csak sötét színeket lehetett látni rajtam, mondjuk a fekete szeretete mind a mai napig megmaradt. :) Azonban kezdek kilépni a komfortzónámból, főként a sminktermékek terén. A mai bejegyzésben is három rózsaszín termék kap szerepet, ami pár éve még elképzelhetetlen lett volna.

A Miss Sporty Clubbing Color körömlakkokkal már régóta szemeztem, így hát beruháztam egyre. Ez a körömlakkcsalád azt ígéri, hogy 1 perc alatt megszárad. A Rimmel esetében ez nem igazán vált be, ezért kíváncsi voltam, hogy mit tud főleg úgy, hogy még soha nem volt ilyen márkájú lakkom. A Lovely kollekciójában három igazán szép nyári színű tust lehet találni, amiből gondoltam kipróbálok egyet. A Rimmel rúzs pedig leértékelt volt a Rossmannban, kemény 349Ft-ért gondoltam kipróbálok valami olyan színt, amit eddig nem igazán viseltem volna.  

Egy héten belül vettem ezeket a termékeket, ezért nagy tesztet nem tudok róluk írni, így csak az első benyomásaimat, illetve eddigi tapasztalataimat olvashatjátok lentebb.


Kezdjük a Miss Sporty Clubbing Color 045-ös árnyalatával. Az üvegcse 7ml lakkot tartalmaz, 550Ft körül vettem a Tescoban. Az ecsete kicsit lekerekített, amivel könnyebb dolgozni, a festék pedig közepesen sűrű. Egy rétegben picit csíkozódik, két rétegben már megfelelő.


A színe nagyon bejön, olyan cuki babarózsaszín, és a végeredmény is tetszetős, azonban két problémám van vele: egyrészt nehéz megfelelő mennyiségű festéket felkenni, könnyen túlzásba lehet esni, másrészt pedig levegőbuborékok keletkeztek néhány körmömön. Ami nagy pozitívum, hogy tényleg gyorsan szárad, bár nem tudom, hogy a többi szín esetében hogyan muzsikál.




A következő termék a Lovely Butterfly szemhéjtus.


Azt hiszem 600 Ft-ért  vettem. Én meg vagyok elégedve ennek a márkának a szemhéjtusaival, mert olcsók, tartósak és szép precíz vonalat lehet velük húzni. Azonban ezzel a rózsaszín tussal nehezebb bánni, mert könnyebben észrevehetőek a hibák, mivel világos színről van szó. Eddig nem sokszor próbáltam, de elég tartósnak tűnik, és iszonyatosan feltűnő szín, szóval fesztiválokon, bulikon kötelező darab. :)



Az utolsó termék a Rimmel 006-os Pink Blush árnyalat, ami nem tudom miért volt leárazva, de megérte 350Ft-ért. :)



Kellemes pink színe van, egy rétegben szép halvány, mintha valami színezett ajakápolót használnánk, több rétegben pedig kijön az igazán pinky szín. Nem mondanám annyira tartósnak, de ivással-evéssel együtt kibírt kb. 3-4 órát a számon, ami nekem tökéletesen megfelel. :)


Ennyi lett volna ez a bejegyzés mára.
 Kinek hogy tetszenek ezek a rózsaszín termékek?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése