Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 30., kedd

Havi kedvenceim | Június

Az elmúlt pár napban hanyagolni kényszerültem a blogot, igazából most is iszonyatosan fáradt vagyok, de már nagyon meg szerettem volna írni ezt a bejegyzést, így hát erőt vettem magamon. :)


Szeretek blogolni, de voltam túrázni,papírokat intéztem, állásinterjún voltam, otthon is jártam, közben lett munkám, szóval fenekestül felfordult az életem, de legalább nem csak itthon ültem és meresztettem a seggem. :D 
 Másrészt az is probléma volt, hogy késő délután/este nem szeretek fotózni, szóval bocsánat azoktól, akik a jó minőségű képeket szeretik- mert hát ezek cseppet sem mondhatóak azoknak-de hát nincs lehetőségem reggel/délelőtt fényképezni. Na de nem is rizsáznék többet, megmutatom, hogy mik azok, amelyek elnyerték nálam a június kedvence címet:



A Catrice leárazásán vettem meg kb. 1 hete a Duo szemhéjpúder ecsetet, illetve a Beautifying szájfényt, de ennyi idő alatt nagy kedvenceimmé váltak. Az ecset számomra tökéletes, főleg a kisebb vége, amivel nagyon szépen és könnyen ki lehet festeni az alsó szempillasorom. A szájfény pedig kellemes csillogást ad, ráadásul szépen kiegyenlíti az ajkaimat. Nem érzem azt, hogy valami ragadvány lenne a számon, és az íze sem utolsó szempont, kellemesen édes. :) Jaaah és hát a csomagolása is szép szerintem.


Abszolút kedvencemmé vált ebben a hónapban a Rimmel Brow This Way szettje. Már kifejtettem a véleményemet itt róla, és azóta is azt gondolom, hogy ez egy tökéletes szemöldökformázó, mert kicsi,kompakt, minden benne van,ami kell, ráadásul passzol a színe. :)


Imádom ezt a Born Pretty Store BP-02-es nyomdát, főleg a virágos részét. Mondjuk még csak ez az egy van nekem, de tervezem, hogy még továbbiakat fogok rendelni ebayről, mert olcsók és nagyon jó minőségűek. :)


Nagyon megkedveltem ezt az Adidas Happy Game edt-t, bár szerintem az Adidasnak nincs is egy rossz illata. Egy hátránya van, hogy nem tartós. 


Annyira sajnálom, hogy már kivonták ezt a Garnier Moisture Match gél krémet, ha ezt előre tudom, akkor betárazok belőle legalább 3-4 tubussal. Imádom!!!!! Nyáron utálom a krémeket, ez a gél azonban tökéletes választás: felfrissíti a bőröm, gyorsan beszívódik és tényleg élettel telivé varázsolja.  Ha valaki még tudja, hogy hol lehet fellelni, akkor szóljon! :D


A Rimmel új, Rita Ora nevével fémjelzett kollekciójának körömlakkjai közül a Rain rain go away árnyalata nyerte el a havi kedvenc címet nálam. Szépen fed egy rétegben és a színe is csodás. Nagyon szeretek rá fehérrel nyomdázni, mert tökéletes együtt a két szín. :) Tartósságára sincs akkora panaszom, bár 2-3 napnál tovább nem bírja, de pozitívum, hogy a lepattogzás nem feltűnő a színének köszönhetően. 


Végül pedig érkezzen a Swis-o-par argánolaj hajkúra, ami csodát tesz a hajammal. Könnyen kifésülhetővé és kellemesen puhává teszi, és mintha a töredezett hajszálaim állapotán is javított volna. Szinte minden hajmosáskor használom és ha elfogy, tuti, hogy újra fogom venni. :)


Ezek lettek volna az én kedvenceim Júniusban. 

Nektek mik voltak azok?








2 megjegyzés:

  1. A Garnier Moisture Mach-et tényleg kivonták?? Nekem is a kedvenc krémem, csak én a kombinált bőrre valót használom. :)

    VálaszTörlés
  2. Olvastam valahol, ráadásul egyik drogériában sem találtam már meg őket, pedig nekem mind a három féle megvan. :( Kár értük, mert szerintem nagyon jó kis krémek voltak.

    VálaszTörlés