Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 13., szombat

Makeup Addict TAG

Több helyen láttam már, gondoltam én is kitöltöm, úgysem volt még TAG bejegyzés a blogon. :)

1. Melyik az a termék, amiből mindig vásárolsz, pedig már rengeteg van belőle otthon?
Egyértelműen a szemhéjpúderekből lehet a legtöbbet megtalálni nálam, bár mostanában megpróbálok odafigyelni arra, hogy ne essek túlzásokba. :)
2. Melyik az az egy termék, ami nélkül nem tudnál élni?
Ez egy nehéz kérdés, mert egyet nem tudok kiemelni. Tus,szempillaspirál,szemöldökformázó és púder mindenképpen kell, ezek nélkül nem indulhat a napom. De ha muszáj döntenem, akkor talán a púdert választanám.
3. A kedvenc sminkmárkád?
 Bőven megelégszem a drogériás 'elérhető' árú márkákkal, bár szívesen kipróbálnék egy-egy Nyx, MAC vagy Artdeco terméket. De ami késik, nem múlik. :) Na de visszatérve a kérdésre a kedvenc sminkmárkám az essence, mert jó áron viszonylag jó minőséget kapunk. Persze van, hogy belefutok olyan termékbe, ami nem jön be, de ebben az a pozitívum, hogy legalább nem bukok sok pénzt. :D
4. Mekkora a smink kollekciód?
Én nem tartom olyan nagynak, bár vannak, akik szerint elég sok cuccom van. Maradjunk annyiban, hogy szerintem ennyi termék szükséges ahhoz, hogy bármilyen alkalomra fel tudjak készülni, legyen az egy buli, esküvő, találkozó, állásinterjú stb. :)
5. Hogyan tárolod a sminkcuccaidat?
Van egy külön 'sminkes' fiókom, azon belül is két doboz és egy kosárka. Sokszor azonban nem figyelek arra, hogy minden szép katonás rendben legyen, főleg, ha sietek. Lehet nem ártana még jobban rendszerezni őket, ehhez már nézelődtem átlátszó műanyag tárolókat ebay-en (például ezt), de még gyűjtenem kell rájuk....vagy mondjuk örülnék neki,ha valaki meglepne velük. Úgyis hamarosan jön a szülinapom-pom-pom. :)
6. Mennyi sminktermék van jelenleg a táskádban?
Mivel hazajöttem, így hoztam jó néhány dolgot(tus,spirál,púder,alapozó,korrektor, szemhéjalap,szemhéjpúder,ecsetek stb.),de alapvetően csak púder szokott nálam lenni, mert utálom, amikor átfényesedik az arcom. 
7. Ha kifoszthatnád egy bloggerina smink készletét, kit választanál?
Egyértelműen Jacklyn Hill lenne az. Egyszerűen imádom a videóit, a szobányi sminkterméke pedig......ahhhhhhhhh *-* Aki véletlenül nem ismerné, mindenképpen lesse meg őt youtube-on. 
8. Mennyi időbe telik, míg elkészíted a sminkedet és mennyi terméket használsz hozzá?
Szerintem 15 perc alatt megvagyok a sminkemmel, ha valami fontosabb eseményre, találkozóra megyek, akkor lehet, hogy eltökölök vele akár 30-40 percet is. Amiket alapvetően használok: alapozó,korrektor,púder,spirál,tus,szemöldökformázó,szemhéjpúder,szemhéjalapozó. Néha a pirosító, bronzosító és rúzs/szájfény is előkerül, ez hangulattól függ. :D
9. Vettél már úgy sminkcuccot, hogy tudtad, hogy nem fogod soha használni?
Ezt inkább úgy mondanám, hogy megvettem, majd otthon derült ki, hogy nem lesz túl szoros és hosszan tartó a barátságunk. :D Próbálok azért tudatosan vásárolni, vagy ha veszek is valamit hirtelen felindulásból, ügyelek arra, hogy ne porosodjon szinte használatlanul a fiók mélyén. 

Nagyon tetszett ez a Makeup Addict TAG, igazán jó kis kérdések lettek összeszedve. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése