Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 25., csütörtök

Mini Haul | Rossmann

Akciók, akciók mindenütt....így nem igazán lehet megúszni egy drogérialátogatást vásárlás nélkül.


A fotón levő termékek közül igazából csak a micellás vízre volt szükségem, mert már alig van az alján egy picike, meg talán a babakendőre tesóm kisfiának. Na de ki tud ellenállni annak, ha valamit több100Ft-tal olcsóbban meg tud venni?


Eddig a piros csomagos L'oreal micellás vizet használtam, de megláttam, hogy létezik ebben a zöldben is, úgyhogy kipróbálásképpen ezt raktam be a kosaramba. 1049 Ft volt, aminek örültem, mert 1500 körül mozog az eredeti ára, és azért azt picit soknak találom ahhoz képest, hogy a Garnier 400 ml és 1700 Ft. De inkább ezt veszem meg, mert jobban bevált, mint a Garnier.


Legutóbbi vásárlásom során szerettem volna megvenni ezt a Sana lábsprayt, de véletlenül a cipősprayt sikerült. Elég figyelmetlen vagyok,mi?:D Most viszont 499 Ft-os akciós áron megláttam az újságban, így siettem is érte a drogériába. Szerencsém volt, mert már csak két darabot találtam belőle a polcon.


Ezt a kendőt, mint már említettem tesóm kisfiának vettem, mert ezzel jobb a kezecskéit és az arcát megtörölni, mint a sima nedves kendőkkel, azoknak olyan furi íze van. Szerintem drága 449Ft-ért 20db, de kénytelen voltam ezt megvenni, mert a Rossmann saját márkását nem találtam, az 300 Ft körül mozog és szintén 20 db van benne.


Most a Rossmannban az ékszeres állványokat is érdemes megnézni, mert sok gyönyörű nyaklánc,karkötő,bokalánc,gyűrű és fülbevaló van leárazva. Ez a három pár cukiság nagyon megtetszett, barátom pedig megvette nekem. :) 1500 Ft körül van az eredeti ára, ami szerintem sok, de 550-ért már tökéletes. :)


Végül a Catrice szerzemények következzenek. Alapvetően nem akartam semmit venni, de amikor megláttam, hogy az a lakk is a szórásban van, amivel már hónapok óta szemezek, úgy döntöttem, hogy azt mindenáron beszerzem. Vettem egyet tesómnak is, mert ő is szereti a csillogós dolgokat. :) Velem jött még a duo ecset, egy fekete szemhéjtus és a Beautifying Lip Smoother-je is. Úgy érzem, hogy ezzel az ajaksimító szájfénnyel nagyon jóba leszek A tust is kipróbáltam már, de nem győzött meg annyira, nehéz számomra a használata, a Lovely simán lekörözi és még az akciós áránál is olcsóbb. Nem hinném, hogy vásárolnék több mindent a Catrice kifutó termékei közül, inkább megvárom, hogy miktől búcsúzik az Essence. :)

Egyébként a Catrice kifutó termékeit a Müller drogériákban július 1-től lehet megtalálni, akit érdekel esetleg. :)

Ti vásároltatok már a Catrice kifutó termékeiből?




2 megjegyzés:

  1. Az a fülbevaló valami gyönyörű*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rögtön beleszerettem! :) Érdemes benézni a Rossmannba, háthva van még belőle! :)

      Törlés