Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 1., hétfő

NOTD | Nyári hangulatban

Tegnap készült egy kisebb bejegyzés az Essence The gel nail polish Indian summer árnyalatáról, ma pedig egy manikűrrel érkeztem. :)


Szerettem volna feldobni valamivel az egyszínűre festett körmeim, így hát kreatívkodtam egy kicsit: rendelkezésemre állt számos eszköz, ráadásul időm és türelmem is volt még hozzá este. :D 
Valami igazán csajos, élénk manikűrt szerettem volna, amihez végül a következő termékeket használtam:


Az alapot az Essence Indian summer adta, a mutatóujjamra essence effect pink színű csillámpor, illetve a Rimmel Glitter Bomb körömlakkja került, a Lovely matt fehér pedig a kis mágneses tollacska segítségével a gyűrűsujjaimra. ( A tollat az egyik Rossmann akciós részlegén találtam, gondolom az előző szortimentfrissítésből maradt ott, úgyhogy rögtön le is csaptam rá. Persze tudom, hogy sima lakkok esetében nem lehet úgy működni vele, amire alapvetően kitalálták, de pontozásra és kisebb vonalak készítésére tökéletesen megfelel számomra)

Használtam még egy régi NYC lakkot is, de azt nővéreméknél.... és hát elfelejtettem lefotózni. Már nem lehet kapni, mert több éves, de mivel golyócskák úszkálnak benne, így tökéletes még most is ennyi idő után. 


Éssss sikerült megtalálnom az interneten, a Rosy Knows nevű árnyalatot kentem fel  a gyűrűsujjaim közepére. :)

Most pedig jöjjenek a fotók az elkészült művemről. Nagyon kezdetleges még, van mit gyakorolnom, de szerintem az Indian summer lakkhoz nagyon jól megy a fehér és a rózsaszín, igazi feltűnő, nyári körmöket lehet velük készíteni. 






Eddig egész jól tart az Indian summer, már harmadik napja fent van a körmeimen szinte tökéletes állapotban. :) 

Remélem tetszett ez a bejegyzés annak, aki idetévedt, megpróbálok a közeljövőben legalább kéthetente 1 NOTD poszttal jelentkezni. :)

Szép hetet (és Júniust) Mindenkinek!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése