Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 17., szerda

NOTD | Rózsaszín világ II.

Egy kicsit borongós az idő errefele, így gondoltam a körmeimre varázsolok egy kis színt és vidámságot. :)


Tegnap mutattam be a Miss Sporty Clubbing Color 045-ös árnyalatát, ami annyira megtetszett, hogy ez lett a manikűr alapja. A középső ujjamra a Catrice Crushed Crystals Call me Princess nevű árnyalatát használtam,azonban nem akartam túl habos-babos csupa rózsaszín körmöket, így a többire egy elég ellentétes színkombináció került a NYC Disco Inferno révén.  


Egyszerű manikűr lett, de mégis mutatós. :) 





Nem gondoltam volna, hogy a NYC Disco Inferno lakkja ennyire fog tetszeni, elég sok ezüst és kék csillámot tartalmaz, úgyhogy bőven elég egy réteg is, hogy szépen mutasson a körmökön. :) A Catrice darabjával is ez a helyzet, sajnálom, hogy ezt az árnyalatát már kivonták a forgalomból. A Miss Sporty-val kapcsolatban még nem jutottam dűlőre, mert a színe nagyon tetszik, de nagyon nehéz vele dolgozni. 

Ennyi lett volna ez a rövidke bejegyzés.

Szép napot mindenkinek! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése