Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 18., csütörtök

OOTD | H&M nyári leárazás

A H&M-nél elindult a nyári leárazás, amelynek keretében akár 50% kedvezménnyel lehet megszerezni számos ruhadarabot. 


De nem csak a boltokban, hanem az online áruházukban is él az ajánlat, úgyhogy érdemes rákattintani a http://www2.hm.com/hu_hu/index.html weboldalra.

Ha már tüzetesen végigböngésztem a női "részleget", a kedvenceim egy részéből összeállítottam egy outfitet, amit ezekben a hűvösebb napokban szívesen viselnék. 


Nagyon szeretem az ujjatlan ingeket, főleg ha kényelmes és puha anyagból készült. Ezt a fehér inget ugyanúgy el tudom képzelni egy partyhoz, állásinterjúhoz, de akár sportos összeállításhoz is. Szóval egy nagyon jól kombinálható darab, amit érdemes beszerezni. Szerintem én is meg fogom nézni az üzletben, mert nagyon tetszik. :) A kardigánnal is ez a helyzet, mert tavasztól őszig bátran hordhatjuk bármilyen összeállításhoz, a szürke szín meg amúgy is passzol szinte mindenhez. Nadrágnak egy egyszerű szteccs farmert választottam, hozzá egy virágmintás zárt cipőt, amelyben nyakunkba vehetjük a várost. Kiegészítőnek egy cuki gyűrűszettet, illetve egy csodás barackszínű karkötőt választottam. Azért egy napszemüveget is kinéztem, ma is nagyon borult volt az ég, de azért néha kikandikált a felhők közül a nap. Szóval érdemes lehet magunknál tartani.:)

Finomkötött kardigán 5990 helyett 3894 Ft 
Super skinny super low farmer 5990 helyett 4193 Ft
Vászon cipő 3990 helyett 2793 Ft
Ujjatlan pamuting 3990 helyett 2190 Ft 
Elasztikus karkötő 1790 helyett 1090 Ft
5db-os gyűrű szett 1290 helyett 790 Ft
Napszemüveg 1790 helyett 1090 Ft

Azért az akciós árak már barátibbak, 24830 Ft lenne eredetileg ez a szett, a leárazás után viszont 16040Ft, ami azért majd 9 ezer Ft spórolást jelent. Érdemes tehát betérni az üzletekbe, hátha már máshol is elkezdődtek a leárazások. :)

Jó nézelődtést és vásárlást kívánok Mindenkinek! :)






2 megjegyzés: