Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 24., szerda

Pin Up Smink

Régóta terveztem már, hogy készítek egy pin up stílusú, vagy legalábbis arra hasonlító sminket, úgyhogy a mai bejegyzés erről a próbálkozásomról fog szólni. :)


Amúgy is rég volt már sminkes bejegyzés, pedig mindig másfélét kreálok magamnak, csak hát vagy elfelejtem lefotózni, vagy pedig nem olyan különleges, amit szívesen megosztanék a blogon. 

Nem tudom, hogy mennyire sikerült jól, de próbáltam követni a pin up smink lényegét, aminek a középpontjában az erős fekete tusvonal és a tökéletesen elkészített vörös ajkak állnak. 

A sminkhez a következő termékeket használtam fel:


Remélem látható a két kis x a színeken,amiket használtam
  1. Garnier Moisture match gélkrém
  2. Labello Soft rosé 
  3. Essence Silky Touch pirosító 60 Life's a cherry
  4. RdeL Young fehér szemceruza 11 frosty white
  5. Rimmel Brow this way szemöldökformázó
  6. Lovely matt fekete szemhéjtus
  7. RdeL Young highlighter 01 moon dust
  8. Catrice Sun Glow bronzosító 030 medium bronze
  9. NYC Expert Last Lip Color 441 Traffic Jam
  10. Rimmel Stay matte púder 003 peach glow
  11. Lovely curling Pump Up szempillaspirál
  12. Essence I love stage szemhéjalap DA.AD
  13. Essence Stay all day korrektor 20 soft beige
  14. W7 in the nude paletta Latte és Tokyo árnyalatai
  15. szempillagöndörítő
  16. ecsetek, amik a képen nem szerepelnek, bár igazából csak a barna szín felviteléhez, valamint a púderezéshez használtam

Smink elkészítésének lépései:
  • Először a BB krémet, szemhéjalapot és korrektort vittem fel az arcomra, majd a szemhéjamra fehér szemceruzát használtam, amire egy halvány krémszín került, illetve egy középbarna színt használtam a mélyítővonalba. Ezután a szemöldököm megrajzolása és csinosítgatása következett.
  • A második nagyobb lépés már a tusvonal meghúzása volt. Nagyon nehéz megfelelő farkincát festeni neki, nekem általában 10 próbálkozásból 1-nél,ha sikerül nagyjából hasonlót összehozni a két szememen. Most úgy érzem, hogy egész jó lett. :)


  • Elengedhetetlen a szempillagöndörítő használata, ha fokozni szeretnénk, akkor műszempillát is lehet felrakni. Nekem most őszintén nem volt kedvem vele pepecselni, úgyhogy a göndörítés után a Lovely spiráljával jól kifestettem a pilláimat.
  • Az utolsó előtti lépésben a szám következett, aminek a kontúrvonalát egy vékony ecsettel húztam meg, majd a rúzzsal 2-3x átfutottam az ajkaim, hogy minél erősebb színt érhessek el. Ez volt a legnehezebb feladat, mert nem szoktam erős rúzst használni, sőt sokszor nem is viselek semmilyet, úgyhogy megküzdöttem a feladattal. 
  • A végén már csak a púderezés, kontúrozás, pirosítás volt hátra, és el is készült a smink. A highlighternél figyeltem, hogy épp csak egy leheletnyit vigyek fel, mert hajlamos vagyok túlzásba esni.  Bár ahogy nézem a fotókat, úgy tűnik, mintha nem is lenne rajtam. :D
Hoztam róla néhány fotót, sajnos a fényviszonyok most sem megfelelőek, hol kisüt a nap, hol beborul, de próbálkoztam. :)







Tudom nem lett túl tökéletes, de jó móka olyan sminket készíteni, amit alapvetően nem hordanék, vagy csak maximum valami különleges alkalomra (pl.: farsangi bulira simán el tudom képzelni). Kb. 15-20 perc alatt elkészültem vele, ami szerintem nem is olyan rossz. Az utolsó fotó a legmegdöbbentőbb, még sose csináltam ilyen előtte-utána montázst, úgyhogy eléggé meglepődtem magamon. Durva, hogy mennyit tud változtatni az ember arcán, kinézetén a smink, főleg az ilyen erősebb fajta...mintha két külön ember lenne lefotózva. 

Kinek tetszik a Pin Up stílus?
Próbáltátok már elkészíteni ezt a sminket?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése