Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 21., vasárnap

Project 10 Pan | Részeredmények

Nem felejtettem ám el a projekt 10 pan június 13-ra kitűzött első részeredményeinek bemutatását, de mindig volt más, amiről jobban szerettem volna írni.


Ami nem meglepő, mivel nem tudok túl sok pozitívumról beszámolni. :D Na de nézzük a termékcsoportokat:

Parfümök


Na ezekkel voltam a legnagyobb bajban. A Little Black Dress-ből már alig van, azt még szeretem is, szóval nem volt nagy probléma az, hogy néha ehhez nyúljak. De a többi..... nem éreztem a késztetést, hogy használjam őket. Télen még talán elmennek, de ilyenkor inkább a frissebb, kellemesebb illatok után nyúlok, ami ugye nem meglepő.   

Testápolás


Na itt már nem volt probléma, az Avon testpermet jól jött a 35 fokos melegben, a Fruttini pedig igazán jó alternatívája a testápoló krémeknek, ugyanis nem hagy ragacsos érzetet és gyorsan felszívódik. Szóval már alig van bennük, úgyhogy végre egy plusz pont nekem. :)

Golyós dezodor


Nem kertelek, a két hónap alatt kb. 2-3x ha használtam őket, akkor sokat mondok. Pedig alapvetően nem volt semmi bajom velük, a Nivea különösen jó, mert nem fogja meg a ruhákat, de majd lentebb az összegzésben kiderül, hogy miért nem fogytak el.

Hajápolás


Fogyogattak ezek a hajravaló termékek, de nem úgy, ahogy terveztem. Ennek több oka is van: egyrészt nehéz eltalálni a megfelelő mennyiséget ahhoz, hogy ne zsírosítsa a hajam, másrészt nem éreztem azt, hogy hatottak volna, harmadrészt pedig volt más ok, amit lentebb kifejtek.

Összegzés, avagy milyen okok vezettek a projekt 10 pan sikertelenségéhez:

1. Azért nem fogytak el eddig sem ezek a termékek, mert már vagy meguntam őket, vagy nem váltak be, vagy pedig nem tartósak
2. Kényszerből minden nehezebben megy, ez úgy látszik ebben az esetben sincs másként
3. Elcsábultam és vettem( illetve kaptam) néhány terméket:



A Swiss-o-par argánolajos hajkúrát egyszerűen i-m-á-d-o-m. Nagyon puha és fényes lesz a hajam tőle, ráadásul könnyen kifésülhetővé válik, úgyhogy felesleges ezután még különböző hajcuccot ráfújni, attól amúgy is csak elnehezülne. Az adidas parfüm féláron volt, felcsillant a szemem és megvettem, nem bántam meg, mert nagyon tetszik az illata, tökéletesnek tartom nyárra. A Garnier dezodor is jó áron volt, bár felesleges pénzkidobás, mert amióta gyereknapra megkaptam a Rexonát, azt használom. 

Ez a kihívás kicsit elgondolkodtatott, és rájöttem, hogy jobban meg kellene gondolnom azt, hogy miket vásárolok össze, mert sajnos ez lesz a végeredménye annak, ha ész nélkül teszek be dolgokat a kosaramba. Még adok két hónapot magamnak augusztus 13-ig, akkor ismét jövök egy bejegyzéssel, hogy mi történt ezekkel a termékekkel ezen időszak alatt. Tanulságosnak tartom, szóval érdemes kipróbálni ezt a kihívást. :)

Ki próbált már így elfogyasztani termékeket? Jó ötletnek tartjátok?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése