Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 7., vasárnap

Rimmel Rita Ora Colourfest | Peachella

A mai napon a Rimmel új körömlakk kollekciójának gyönyörű barack árnyalatát, a Peachellát mutatom be.

Nagy barack és menta rajongó vagyok, de szerintem ezt többször említettem már. Így hát lelkesen kutatom az ilyen színekben pompázó sminktermékeket, körömlakkokat, ruhaféléket, táskákat,órákat...

Ezt a lakkot a Joy napok keretében szereztem meg 50% kedvezménnyel. Nagy reményeket fűztem hozzá, mert már láttam pár tesztet, fotót róla és igen tetszett a végeredmény. :)


A kis üvegcse nagyon cuki, virágmintás a kupakja, ami igazi nyári hangulatot kölcsönöz neki. 8 ml festéket tartalmaz, amit eredeti áron 800 Ft-ért lehet megvásárolni.


Az ecsete lapos és egy kicsit lekerekített, amivel így egész könnyen lehet dolgozni. A lakk számomra sűrű és krémes, amit azért nem szeretek, mert iszonyatosan nehezen tudom szép egyenletesen felvinni a körmeimre. Lehet másoknak ez pont megfelelő állagú, sajnos én sokat tudok bénázni vele, de ez persze nem a körömlakk hibája. 

A Rimmel megújította az új kollekció darabjait, ígérik, hogy gyorsan száradnak, egy rétegben is tökéletesen fednek, ráadásul akár 10 napig is élvezhetjük a színeket a körmeinken. Mind a három állítást rögtön megcáfolom. 

1. Gyorsan szárad- hát ez nagyon nem igaz, legalább 20-25 percig üldögéltem, de lehet több is volt, éppen filmeztem, úgyhogy nem figyeltem a pontos időt.
2. Egy rétegben is tökéletesen fed- hát ez erre a színre nem igaz, egy rétegben csíkozódik. Egy vékony és egy vastag rétegben már szebb, de lehet, hogy még egy harmadikra is szükség lenne, de azt már nem akartam bevállalni, mert akkor szerintem még egy napig se maradna fent a körmeimen....másfelől sose száradna meg.
3. Akár 10 napig is élvezhetjük a színeket- Második napja van fent, de már a körömvégeken kezd lejönni, úgyhogy ez is megdőlni látszik.

Ami viszont pozitívum, az a színe, ami egyszerűen mesés, imádom, nem találok szavakat rá, annyira tetszik. Kicsit narancssárgás néha, de alapvetően barack, ami nyáron szerintem kötelező darab! :)

Most pedig jöjjön néhány fotó róla:
Egy rétegben


 Két rétegben


Egy kis mintával

Természetes fényben

Lehet, hogy a bejegyzés elég negatívan állítja be a Peachellát, de ez azért nem teljesen igaz. A száradási ideje nem a leggyorsabb, és sajnos nekem 2 napnál tovább nem bírja, de ezeket megbocsájtom neki, mert nagyon szép, csajos szín, amit örömmel viselek a körmeimen. :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése