Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. június 22., hétfő

Teszt | Rimmel Brow This Way

A mai napon a Rimmel Brow This Way szemöldökformázó szettjét hoztam el.

Kb. 1-1,5 éve foglalkoztat jobban a szemöldököm minél szebb, természetesebb kialakítása, mert sajnos 24 éves koromra elértem azt, hogy vékonyka és itt-ott lyukas. Pedig régebben olyan szép dús volt, bár az íve már akkor is hagyott némi kívánnivalót maga után. 

Egy időben elgondolkodtam azon, hogy készíttetek szálazott szemöldököt, legalább azzal nem kell bajlódni reggelente, és akár évekig szép marad. Na de elég drága, ráadásul kicsit tartok azért a fájdalomtól, sajnos alacsony a fájdalomküszöböm. Így hát marad a különböző szemöldökformázók használata.

Ezt a Rimmel szettet már régóta néztem a drogériában, majd féláron megvettem a Joy napokon.


Ahogy látható, a 003-as Dark Brown árnyalatot hoztam haza, ha jól tudom, akkor ezen kívül még egy világosabbat lehet kapni a drogériákban.


A készlet tartalamaz egy szemöldökport, waxot, illetve egy kétvégű ecsetet és szemöldökfésűt.


Azt gondoltam, hogy ezt a kis mütyűr ecsetet nem fogom tudni használni, de végül is egész jónak bizonyult, elég kemény, viszonylag könnyen meg tudom fogni, és szép ívet tudok vele rajzolni. Pluszpont, hogy így nem kell külön ecsetet és szemöldökfésűt cipelnem magammal, ha mondjuk hosszabb útra megyek, vagy csak a pici nesszeszerem van nálam.


A bal oldali a wax, míg a jobb oldali a por. Waxot még sose használtam előtte, de nagyon jól fixálja a szemöldökport, így simán kibír egy egész napot. Tudom rossz példa, de egyik este elaludtam úgy, hogy nem mostam le, és másnap is tökéletesen a helyén volt.


Hát igen, nem a legjobb képeket hoztam, de olyan változó idő van itt, hogy nehéz megfelelő fényviszonyokat találni. De a lényeg jól látható, a kis készlet teszi a dolgát. 

Összegzés: Számomra ez a termék 5/5*, ha pontoznom kellene. Nagy pozitívuma, hogy tökéletes a hajam színéhez, teljesen jól használható az ecset és a fésű, a wax is fixál, a por pedig elég pigmentált. Talán az ára( ~1200Ft), amit először kicsit soknak tartottam, de végül is az essence szemöldökformázó is 950 Ft, ráadásul abban wax sincs, csak kétféle por, amiből egyet tudok 'elfogyasztani', tehát számomra kicsit pénzkidobás. Bár nem akarom lehúzni, mert eddig azt használtam, és meg voltam elégedve vele. :)

Ennyi lettem volna mára, mindenkinek szép hetet kívánok!:)








2 megjegyzés:

  1. Én is szemeztem már ezzel a termékkel, lehet beszerzem nemsokára:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes egy próbát tenni vele, nekem most ez a kedvenc szemöldökformázóm :)

      Törlés