Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 7., kedd

10 random beauty facts about Me

Egy blogon láttam meg ezt a tag bejegyzést, gondoltam én is kitöltöm. :)


1. Szemhéjtus függő vagyok. Régebben én is a szemceruzát részesítettem előnyben, de utáltam, hogy szinte lehetetlen vele szép vékony vonalat húzni. Így hát egyszer vásároltam egy tust, és onnantól kezdve nem lehet kirobbantani a sminkes táskámból. :)
2. Van, hogy sminkben alszom el. Igen, tudom az egyik legnagyobb bűn, amit az ember lánya elkövethet, de hát néha olyan fáradt vagyok, hogy csak az ágyamra vágyom. Most már próbálok odafigyelni, úgyhogy jó néhány hete ez nem fordult elő szerencsére. :)
3. Nem szeretem a magassarkút. Nem tudok benne járni, hamar megfájdul a lábam, feszengek benne, miközben viselem,ráadásul lúdtalpam van, szóval akármilyen cipőben vagyok féloldalasan kopik a sarka. :D Ehhez társul még az, hogy sokáig magasnak számítottam az osztályban, és nem akartam kilógni a sorból.
4. Nadrágpárti vagyok. Rajtam ruhát csakis valami fontos eseményen lehet látni, ami évente 1x van, illetve szoknyát egyáltalán nem viselek. A kényelem számomra fontosabb.
5. Rágom a körmöm. Ez egy visszatérő probléma nálam. Akadnak olyan időszakok, amikor hónapokig nem csinálom, aztán igen, majd megint hónapok telnek el a következő rágásig. :D
6. A felsőim nagy része turiból van. Igen, pár éve turkáló mániás lettem. Előtte 1x jártam ott tesómmal, és amikor bementem rögtön levert a víz, büdös volt és rosszul lettem. De hát látni, hogy nem tudott eltántorítani tőle, azóta rendszeresen benézek, hol a Hádába, hol pedig a Market áruházba.
7. Nem járok fodrászhoz. Durván hangzik, de így van. Évekkel ezelőtt voltam utoljára, mert igazából nem látom annak értelmét, hogy pár centi vágásért kiadjak pénzt. Meg amúgy is növesztem és leszoktam a hajvasalóról annak érdekében, hogy ősszel be tudjam festetni padlizsánra. :)
8. Táskamániás vagyok. Sokan a cipőkért bolondulnak, én a táskákkal vagyok így. Akárhányszor betévedek egy boltba mindig eltévedek a táskákhoz és fájdítom a szívem....volt olyan, hogy kölcsönkértem páromtól, hogy meg tudjak venni egy fekete táskát féláron a Reserved-ben....javíthatatlan vagyok.:D
9. Smink nélkül sehova. Volt már rá példa, hogy lesz.rom hangulatom volt és kiugrottam smink nélkül a boltba, de erre évente 1-2x van példa, amúgy mindig van rajtam valami. Ha nem olyan fontos helyre megyek, akkor púder, szemöldökformázó, spirál és egy kis korrektor tutira, ha pedig meló vagy alkalom, akkor jöhet a tus, fekete és sötétbarna szemhéjpúder.... szeretek túlzásba esni. :D
10. Erősebb szemsminket részesítem előnyben. Az előző pontban már pedzegettem, hogy néha túlzóan sminkelek. Ez főleg egyetem első éveiben volt durva,akkor erős fekete füstös szemeket csináltam és úgy jártam be órákra. Most már azért figyelek arra, hogy ne essek át a ló túlsó oldalára.


Ha van kedvetek,akkor írjátok le Ti is kommentben a válaszaitokat! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése