Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 27., hétfő

25 random facts about me

December óta vezetem a blogot, de nem túl sok információt tüntettem fel magamról, így aki esetleg idetéved nem is igazán tudja, hogy ki rejlik az írások mögött.


Ezért gondoltam arra, hogy megosztok néhány (vagyis 25) tényt magamról, ami nem smink és szépségápolással kapcsolatos.

1. Hamarosan 25 leszek. Hú, ezt nem volt jó érzés leírni, mert egyrészt nagyon nem érzem magam annyinak, másfelől sokszor még 18-nak se néznek a lottózóban vagy dohányboltban.
2. Nem cigizek. Volt egy kb. 2-3 hónapos periódus az életemben, amikor cigiztem, de úgy éreztem, hogy ez nem nekem való és egyszerűen letettem. :D
3. Rock minden mennyiségben. Nem lehet behatárolni az ízlésemet, mert meghallgatok szinte mindent( na jó ez kicsit erős túlzás), de a heavy, power és a szimfonikus metál a best számomra. :) Most a Nightwishre vagyok nagyon rákattanva, éjjel-nappal azt hallgatom. :)


4. Csokoládéfüggő vagyok. Nem édességfüggő, mert egy süti vagy egy csokis keksz nem kell,ha éppen Sport szeletre vágyom. :D Régebben ez durva volt, mert mindennap ettem, mostanában viszont csak néha-néha.
5. Egyetemet és felsőfokú szakképzést végeztem el, de a diploma még híján van a nyelvvizsga miatt. Egyszer próbáltam, azóta viszont nem mertem elmenni. Pedig nem ártana.
6. Kedvenc virágom a napraforgó. Annyira imádom őket, olyan szépek. A lakásban is sok napraforgós díszem van függönyön,falon,lámpán,szekrényen.


7. Kedvenc süteményem a sajttorta, bármennyit képes lennék megenni belőle. :D
8. Kedvenc italom a szénsavmentes ásványvíz, de néha jólesik a szörp,kóla és a tea is.
9.A hajam színe olyan semmilyen barna, most szeretném befestetni valamilyen vöröses-rezes árnyalatra....bár még nem tudom pontosan, hogy milyen legyen.
10. A szemem színe zöld(vagyis inkább zöldes-szürkés-sárgás), ezért előszeretettel használom a lila és a barna árnyalatait.


11. Kedvenc színem a fekete. (Ezt már a tegnapi posztban is említettem szerintem párszor:D)
12.Utálom a magassarkú cipőket. (Szerintem erről is volt már szó egy korábbi bejegyzésben)
13. Szeretek foci és jégkorong meccsekre járni. Már nagyon várom, hogy elkezdődjön a Mol Liga, szerintem ha időnk engedi, akkor az összes hazai meccsen kint leszünk.
14. Nem vagyok oda annyira a modern technikáért, zenét is még MP3 lejátszón hallgatok. Persze van laptopom, okostelefonom, de nem igazán izgat az, hogy a legújabb és legdrágább legyen meg.
15. Imádok másoknak ajándékot adni. Sokat szoktam gondolkodni azon, hogyan csomagoljam, milyen masni legyen rajta, minek örülne az illető. Tesóméknak több,mint 1 hónap múlva lesz esküvő,keresztelő, születésnap, de én már fejben megvettem és kitaláltam mindent hozzá. :)


16. Kedvenc gyümölcsöm a sárgabarack, rengeteget meg tudok belőle enni.
17. Szeretek kreatívkodni, régebben a gobelinezést űztem, de szívesen használom a decoupage technikát is.
18. Nagyon szeretem a történelmet, a rajz mellett a másik kedvenc tárgyam volt suliban. Azon belül is a magyar középkor és a világháborúk kötöttek le a legjobban.
19. A csernobili atomkatasztrófa témája nagyon foglalkoztat, minden cikket, fotót, videót, dokumentumfilmet láttam és olvastam már róla. Még kiselőadást is csináltam az egyetemen belőle. Érdekessége volt, hogy olyan témát kellett bemutatni, ami ösztönöz, motivál. A tanárnő először furcsán nézett rám, hogy ehhez hogy jön Csernobil, de az előadásom közben azt vettem észre, hogy leköti a csoporttársaimat, úgyhogy szerintem elérte a célját. :)
20. Nincs jogosítványom, de nem is vágyom rá annyira.....vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy csak néha érzem azt, hogy de jó lenne egy kocsi és egy jogsi. :)
21. Nincs tetoválásom és piercingem. Régebben szerettem volna a karom belső felére valamit, de most már annyira nem vágyom rá, inkább a szemöldököm csináltatnám meg a szálazott technikával, hogy ne kelljen mindennap azzal időznöm, hogy javítgatom. :D
22. Kedvenc ünnepem a Karácsony. Imádok díszíteni, imádom a havat, a díszkivilágítást, az ünnepi hangulatot, a zenét, az ajándékozást, szóval mindent, ami azzal kapcsolatos.


23. Nagyon szeretek énekelni, miközben zenét hallgatok, de csak otthon és egyedül, mert nincs túl jó hangom.:)
24. Odavagyok a marcipánért. Persze nagy adagokat nem tudok belőle megenni, de évente néhányszor jólesik túladagolnom a cukrot. :D
25. Jelenleg a kedvenc sorozatom a Fekete Vitorlák, már alig várom, hogy kijöjjön a 3.évad. :) De amíg várjuk, addig elkezdtük nézni a Vikingeket, és eddig ez is nagyon bejön.

Először azt hittem, hogy nehéz lesz összeszednem 25 dolgot magamról, de a végére már annyira belejöttem, hogy simán tudnám folytatni, csak gyanítom, hogy az kicsit unalmas és sok lenne.

Na de remélem, hogy ennek a bejegyzésnek a segítségével egy kicsit jobban meg lehetett ismerni. :)










2 megjegyzés:

  1. Kijevben voltunk a Csernobil múzeumban, ajánlom, mert nem drága és legalább biztonságos. Meg persze lahangoló.
    Kijevből 500 dolláért visznek el Csernobilba kisbusszal, közbevezetnek, mindent elmondanak, és be is engednek egészen. Taxival az út nem drága Kijevből, de csakúgy nem lehet bemenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És Te elmentél Csernobilba? Én szívesen elmennék egyszer oda, csak mindenki hülyének néz körülöttem, hogy egy ilyen helyre el akarok utazni.

      Törlés