Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 14., kedd

Born Pretty BP-W12 Water Decals

Pénteken megérkezett a Born Pretty Store Water Decals körömmatricám, amit az ebayről rendeltem 230Ft-ért.
Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lehet, mert sok blogon láttam már, mutatós, és az egyszerű manikűrt is nagyon jól fel tudja dobni.


Két ív van rajta, amit egy fólia véd. A használata pedig egész egyszerű: 
1. kiválasztod a mintát és a köröm formájához hasonlót vágsz ki belőle(persze a védőfóliát el kell távolítani róla)
2. a víz alá tartod 10-20 mp-ig
3. ezután levehetővé válik a minta és fel lehet tenni az előre lelakkozott körömre
4. már csak egy átlátszó lakk réteg kell rá és kész is van



Én csak a gyűrűsujjaimra helyeztem fel az egyik mintát, amire előtte 1 rétegben a Rimmel Rain rain go away árnyalata került. A többi körmömre a Moyra No.83-as neonos rózsaszín lakkja,míg a mintás körmeimre pedig átlátszó lakk híján a csillogós Moyra  No.57 került.

Íme néhány kép a végeredményről:





Úgy érzem, hogy nem ez volt az utolsó ilyen water decals rendelésem. :)

Próbáltátok már?
Hogy tetszik?







2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a minta, és nagyon jól sikerült.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szépek a minták, érdemes kipróbálni őket. :)

      Törlés