Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 26., vasárnap

Ebay Wishlist | Őszre hangolva

Elég régen készült ebay wishlist bejegyzés, úgyhogy itt volt már az ideje, hogy egy kis időt eltöltsek az oldalon...jó ürügy, mi? :)


Sokáig gondolkodtam, hogy milyen tematika mentén kutassak, majd beugrott,hogy picivel több,mint egy hónap és jön az ősz, a kedvenc hónapom. Imádom a kellemes időjárását, a színes faleveleket, a hűvös,párás reggeleit.....Így hát ennek megfelelően vásárolgattam fejben. :) 

De nem is szaporítom a szót, lássuk is, hogy miket szedtem össze.

US $ 1.94
Hát igen, az órák szerelmese vagyok, itt az ebayen pedig annyi csodás darabot lehet találni olcsón, hogy Dunát lehetne velük rekeszteni. A királykék és a piros a favoritom,szerintem meg is fogom őket rendelni. :) Mondjuk így hogy ismét végignéztem a kínálatot, a khaki is tetszik. :D




US $2.59
Még mindig az óráknál maradva találtam egy nagyon szép, egyszerű barna darabot, ami megtetszett. A színéből adódóan egyértelműen őszi darabnak tekinthető, amit szívesen viselnék. :)


US $3.46
Őszi reggeleken tökéletes ruhadarab a kardigán, amit csak felkapunk és már mehetünk is a dolgunkra. Több színben kapható, engem a gyömbér fogott meg a legjobban. :)


US $1.79
Amint beköszönt a hűvösebb idő, előkerülnek a sálak is a szekrényből. Nagyon szeretem az egyszínű,
vékonyabb darabokat, nagyon jól fel tudják dobni az egyszerű farmer-póló összeállítást. A halvány rózsaszínes és a sötét piros tetszik, de a többit is elfogadnám. :)



AU $8.46
Bár már próbálok színesebben öltözködni, azért a fekete és a fehér örök szerelem marad. Ennek ékes példája a következő felső, amire rögtön azt mondtam, hogy nekem ez KELL!!!!!! 


C $8.99
Ezt a felsőt már nagyon régóta kinéztem, és még mindig nem rendeltem meg. Pedig csipke,denevérujj,fekete szín....tökéletes kombináció.:)


C $10.39
Ismét találtam egy kardigánt, ami nagyon megfogott....persze feketében néztem ki magamnak, bár fehérben sem rossz. :) 



AU $13.95
Nem vagyok oda a ruhákért, ráadásul ez a darab elég testhezálló, mégis nagyon megtetszett és ha ledobnék magamról pár kg-ot, akkor szívesen viselném egy színházi előadáson vagy hivatalos vacsorán stb. Nem csak a színe és az egyszerűsége fogott meg, hanem a hossza is, ugyanis ha már kénytelen vagyok ruhát viselni, akkor szeretem, ha a térdem fölé ér kicsivel. :)


US $7.20
Késő ősszel már ideje védenünk a kezünket a hideg ellen, de nem csak krémekkel, hanem egy kellően vastag kesztyűvel. Ez a darab a masnik miatt tetszett meg, de a színe sem rossz. :)



AU $2.92
Lehet, hogy már kezdek átmenni inkább a télbe, de ha már néztem sálat és kesztyűt, akkor a sapkát sem hagyhatom ki. :) Pont az ilyen fajta sapkákat szeretem viselni, van is egy hasonló darabom(mi meglepő,feketében:D), amit már évek óta hordok, és nem unom. Természetesen a fekete színűből rendelnék, de nem zárkózom el a bézs,szürke és kávébarnától sem. :)



Ennyi lett volna az én kicsi őszi wishlistem. :)
Ki mit nézett ki/vásárolt az ebayről mostanában?


































2 megjegyzés:

  1. Nem tesznek jót az ebay függőségemnek ezek a képek, pedig már kezdek visszavenni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rájöttem,hogy rossz ötlet volt nézelődni tegnap :D :D

      Törlés