Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 18., szombat

Egy kis vásárlás | Rossmann,Deichmann,CCC

A leárazások még mindig tartanak, ami már csak azért is probléma, mert az ember ilyenkor késztetést érez arra, hogy bemenjen az üzletbe és csak úgy szétnézzen....aztán persze ebből vásárlás lesz. :D


Na jó, azért az igazsághoz hozzátartozik hogy samponra,balzsamra szükségem volt, mert már fogyóban vannak itthon, na meg a pakolós táskát és barna szandált is ideje volt már vennem. A többi természetesen impulzus vásárlás eredménye.

Rossmann

Kezdeném a Rossmannból származó termékekkel, mert ott vettem a legtöbb dolgot. 



Samponra mindenképpen szükségem volt, gondolkodtam, hogy visszatérek a Head&Shouldersre, mert évekig csak azt használtam, de akkor szembejött velem ez a NeoBio sampon féláron 800Ft-ért, Ahogy látható semmi káros nincs benne, ráadásul fényt és rugalmasságot ígér, szóval gondoltam próba cseresznye. 



Az argánolajos balzsamom is kifogyóban van, de még szeretnék kísérletezgetni, ezért ezt az Isana regeneráló, szilikon mentes hajbalzsamját vettem le a polcról. Elég olcsón 450 Ft körül vásároltam.



Na hát ennek a púdernek érdekes története van, ugyanis én teljesen abban a hiszemben voltam, hogy ez is a 699Ft-os kifutó termék, ezért betettem a kosaramba. A pénztárnál szembesültem az árával, amit hirtelen kicsit borsosnak találtam. De azóta örülök, hogy megvettem, mert nagyon meg vagyok vele elégedve. Persze 40 fokban nem elég csak reggel használni, napközben érdemes azért frissíteni. 



Mostanában egyre jobban rá vagyok kattanva a rúzsokra, nem tudom honnan jött ez a nagy érdeklődés, de igazából ezt csak a pénztárcám bánja. :D A Rimmel rúzsok közül jó néhányat akciósan találtam a Rossmannban, úgyhogy ez a Kate Moss nevével fémjelzett 109-es árnyalat rögtön jött is velem haza. Nagyon meg vagyok vele elégedve, tartós és brutál jó a színe. :) Amúgy 699Ft-ba került.



Na hát igen, a Rimmel 058-as Drop of sherry árnyalatát sem volt szívem otthagyni, főleg 350Ft-ért nem. :D 


A királykék nagy kedvencem, és hirtelen ötlettől vezérelve raktam a kosárba. Már kipróbáltam egy körmömön, hát mit ne mondjak száradhatna gyorsabban is. De még tesztelgetem. :)


Szükségem volt már egy normális reszelőre, mert ami itthon van, azzal órákig elbíbelődhetnék. 400Ft-os simán megért és egész jónak tűnik eddig.

Deichmann


Nagyon megtetszett ez a szandál, ami sajnos nem volt leárazva. Sokáig gondolkodtam, hogy megvegyem-e, végül beadtam a derekam. Azt hiszem 5 ezer Ft-ba került. Kényelmes és jól tartja a bokám, egy problémája van, hogy a bal lábamnál az egyik szíj szorít egy idő után,de sajnos nem lehet rajta állítani.

CCC


Barátnőmmel és párommal is végigjártam jó néhány boltot megfelelő táskát keresve, de hát nem igazán sikerült találni. Aztán betévedtünk a CCC-be és rögtön megláttam ezt a csodát! Na mondom tuti 8-9-be kerül.....akkora mákom volt, hogy féláron meg lehetett venni 3995-ért.....rögtön mentünk is a pénztárhoz. :D A képen nem tűnik nagynak, pedig elfér benne az 1 literes üveg,kaja,pénztárca,notesz, kézfertőtlenítő, zsepi, púder és még az esernyő is. :D


Ennyi lett volna ez a kis bejegyzés!
További szép hétvégét Mindenkinek!:)












3 megjegyzés:

  1. Ezaz, ezek az átkozott leárazások:D Nagyon tetszenek a rúzsok, most nekem is ezek a mániám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ráadásul mától indul az Essence kifuttatás is.... :D

      Törlés