Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 24., péntek

Elfogytak 4.

Ismét sikerült elfogyasztanom néhány terméket, ezekről jöjjön egy kis összefoglaló.

Már az elején lelövöm a poént, ugyanis mindegyik termékkel meg voltam elégedve. Ritka szokott lenni az ilyen, úgyhogy meg kell becsülni ezt a pillanatot. :D


RdeL Young körömlakklemosó
Sose használtam még előtte ezt a terméket, de megtetszett az, hogy illatos, ráadásul kókusz-hibiszkusz(és hát a kókuszért odavagyok). Amikor először próbáltam ki csak a lemosó szagát éreztem, de utána fokozatosan jött elő a kellemes illata. Már újra is vettem egyébként, csak most az erdei gyümölcsös verziót. :)


Lovely Pump Up szempillaspirál
Már ezt a terméket is újravásároltam. Egyszerűen hihetetlen még mindig számomra az, hogy egy olcsó spirál ennyire jó lehet, ráadásul lekörözi a drágább társait. Tartós, könnyű vele dolgozni, szépen megemeli a pilláimat, dúsít is...csúcs szuper. :)


L'Oreal Micellás víz
Hát már ezt is pótoltam, csak most a zöld változatával. Örülök, hogy váltottam a Garnierről, mert noha az jobban megérte, ez jobban bevált, könnyebben leszedi a sminket, és a puhább a bőröm tőle. 


Balea Tropical Sunshine tusfürdő
A Balea tusfürdőkkel még sose jártam rosszul. Olcsó, kellemes illatú, könnyen habzik, ráadásul ennek nagyon jó kis neonos zöld színe van,ami passzol a nyárhoz. :) Tervezem még, hogy a többi fajtát is kipróbálom, illetve láttam görögdinnyéset is, ami nagyon felkeltette az érdeklődésemet. :)



Dr.Immun hajsampon
Párom használja már jó ideje ezt a sampont, neki nagyon bevált, hát én is pár hónapja már ezzel mosok hajat. De lehet ezt már írtam, mert újra lett véve ez is. :D Na szóval egyébként nincs vele különösebb gondom, szépen tisztít, jó, hogy nincs benne sok káros dolog, bár ahogy néztem Krémmánián, az összetevőinek listája nem 100%-osan tökéletes. Egy hátránya azért van: szárítja a fejbőröm.  
Most nagyon rá vagyok amúgy kattanva arra, hogy természetesebb dolgokat használjak, úgyhogy lett véve szilikonmentes balzsam, biosampon, mentás és teafás kézzel készült szappan, ricinusolaj, ja és teafaolajat is használok a pattikra. :) 


Palmolive Oriental Beauty habfürdő
Mivel zuhanykabinunk van, ezért ezt a habfürdőt tusfürdőként használtuk.. Ennek is nagyon kellemes az illata és könnyen habzik, szóval panaszom nem lehet rá. 


Adidas Happy Game edt
Imádom a Puma,Nike és Adidas illatait, kevés olyan van köztük, ami nem tetszik. A képen láthatót úgy vettem meg, hogy nem szaglásztam meg, csak megtetszett az, hogy féláron kapható. :D Amúgy egyetlen egy hátránya van, hogy nem mondható túl tartósnak, talán 2-3 órát még kibír, de utána eltűnik rólam. Példaként felhoznám a Nina Ricci kis parfümmintát, ami a Pixibagben volt, na azt még délután is éreztem magamon, ezt még egy parfümnek sem sikerült elérnie rajtam. :D

Jelenleg tehát ennyi terméket használtam el, de ahogy nézem a polcokat, hamarosan további kiürült flakonok fognak várakozni az 'Elfogytak' bejegyzéshez. :) 












2 megjegyzés:

  1. Ó a Lovelys szempilla spirál az örök szerelmem, nem hittem volna, hogy ennyire megszeretem, de ő a favorit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is egy nagy kedvencemmé vált, amióta ezt használom a Rimmel és a Catrice spiráljaim a fiókban csücsülnek. :D

      Törlés