Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 21., kedd

Essence Kifutó termékek| Mini haul

Tegnap láttam meg a közösségi oldalon, hogy már a Rossmannban is elindult az Essence kifutó termékeinek 350Ft-os kiárusítása. (A Müllerben pedig már pár napja tart.)


Rögtön felkerekedtem nővéremmel, hogy meglessem mik maradtak még az állványon. :D Jelenleg egy kisvárosban vagyok, gondoltam, hogy majd válogathatok kedvemre, erre már csak a kifosztott polcok vártak rám.Na azért annyira szomorú nem voltam emiatt, mert szerencsére nem olyan dolgokat vonnak ki,amiket annyira sajnálnék vagy mindenáron ki akarnék próbálni.

 De azért mákom volt, mert maradt még 2 db indigo to go árnyalatú lakk, 2 db all about chocolate paletta és a nude rúzsból is láttam még pár darabot,  és hát pont ezekre szerettem volna lecsapni. :)






A Dufti gyertyákat pedig nagyon szeretem, olyan kis aranyosak a kockás szalaggal és parafadugó tetővel, hogy nem tudok betelni velük. Ráadásul most 499-ért lehet megvásárolni őket Rossmann kártyával, szóval ha más is kedveli, vagy ajándéknak szánja, akkor mindenképp érdemes benézni érte/értük. :)


Ki mit vásárol/vásárolt az Essence kifutó termékek közül?



2 megjegyzés:

  1. De jó neked, én 3 helyen jártam és mindenhol minden ki volt fosztva, pedig jó pár dolgot be akartam szerezni, de nem adom fel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy szerencsém volt, mert ha egy kicsivel később megyek, tuti nem találtam volna ezeket a polcon. Még van remény,mert a DM-ben tudtommal még nem kezdték el a leárazásokat. :)

      Törlés