Főoldal Teszt Smink Szépségápolás Vásárlás Ebay Kedvencek Köröm Egyéb

2015. július 30., csütörtök

Július havi kedvenceim

Ismét eltelt egy hónap, jöjjenek hát azok a termékek, melyeket örömmel használtam az elmúlt pár hétben. :)

Kezdjük először a sminktermékekkel.

Catrice Beautifying Lip Smoother


Alapvetően nem vagyok oda a szájfényekért, de ez a Catrice márkájú nagyon elnyerte a tetszésemet. Kellemes érzés viselni, nagyon jó az illata, ráadásul tényleg kisimítja, egységesíti az ajkaimat.

Catrice Prime and Fine Mattifying Powder


Ezt a púdert hirtelen ötlettől vezérelve vettem le a polcról, és azt kell mondjam, hogy nagyon jól tettem. (Bár az árát kicsit soknak tartottam érte) Nagy pozitívuma, hogy 2-3 órán ár matt marad az arcom, nem szárít, nem lesz maszkos a végeredmény. Plusz pontot kap a benne található tükör miatt. Talán akkor lennék 100%-osan megelégedve vele, ha egy picit tovább bírná, de nálam ez így is hatalmas teljesítmény. :)

Rimmel Long Lasting rúzs



Ezt a rúzst a Rossmann akciós részén találtam, és úgy voltam vele, hogy 350Ft-ért simán megéri kipróbálni. Már tuti említettem, hogy nem vagyok nagy rúzs rajongó, mégis mostanában elkezdtek érdekelni, ezért is vettem meg. Azóta viszont akárhányszor szeretnék valamit tenni az ajkaimra, ehhez nyúlok. Imádom a színét és azt, hogy tényleg tartós(az evés-ivást is kibírja). Na meg a fehér bőrömhöz is passzol ez az árnyalat. :)

Most pedig jöjjenek az arc-és testápolás favoritjai. 

Kneipp citromos tusfürdő


Én olyan ember vagyok, akinek igazából mindegy, hogy milyen tusfürdővel zuhanyzik, a lényeg, hogy azért ne szárítson és ne legyen büdös. Ez a Kneipp márkájú a Pixibagből való, és egyszerűen imádom az illatát, annyira erős citromos, hogy szerintem a legtöbb ember már szaladna ki a világból tőle, de engem egyáltalán nem zavar,sőt!:) Persze pluszpont még, hogy nem irritál, nem szárít, könnyen habosodik. Egy hibája van, hogy gyorsan fogy.:D

Borotalco dezodor


Ez a Borotalco dezodor is a Pixibagben foglalt helyet. Nagyon örültem, hogy jön Magyarországra egy új dezodor márka, amiben nincs alumínium, népszerű, kellemes illatú és hatásos. Imádom, hogy tartós az illata, ami nagyon finom púderes, ráadásul a negyven fokban is egy egész nap után simán lehetett érezni rajtam. Az izzadásgátló hatása sem olyan rossz, bár inkább az illata miatt került be a havi kedvencekbe. :)

Isana Repair Nutrition hajbalzsam


Az argánolajos hajpakolás nagyon bevált, de valamiért úgy éreztem, hogy ki kellene valami mást is próbálni. Így esett a választásom erre a keratinmentes Isana balzsamra. Azt kell mondjam, hogy eddig nagyon meg vagyok vele elégedve: kellemes az illata és nagyon puhává teszi a hajamat. :)


Sunfleur tisztító bőrradír


Már régóta szemeztem a Sunfleur arctisztítókkal, de valamiért sose raktam be a kosárba egyet sem. Aztán egyik vásárlásom alkalmával úgy döntöttem, hogy muszáj kipróbálom mit tudnak. Kár, hogy nem korábban vettem meg. Nem irritál, kellemesen lehet dörzsölni az arcom a szemcséivel anélkül, hogy fájna vagy karcolná, az arctisztítás után pedig babapopsi bőröm lesz. :) 


Ezek lettek volna a júliusi kedvenceim.
Nektek  mik voltak azok?


















2 megjegyzés:

  1. Ezekkel a Sunfleur termékekkel már én is nagyon régóta szemezek, úgy látszik eldőlt, hogy én beruházok rá végre:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes kipróbálni,mert az áruk sem olyan vészes. :)

      Törlés